Ο βασικός εκπαιδευτής των παιδιών είναι η οικογένεια, ως θεσμός και ως αξία.
Η παιδεία είναι ο πυρήνας που παίζει καθοριστικό ρόλο στη ζωή του παιδιού σε όλα τα επίπεδα. Όταν τα παιδιά από τόσο μικρή ηλικία "ενεργοποιούνται" με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, φοβάμαι πως αποτελούν μέρος ενός πολύ επικίνδυνου πειράματος με ανεξέλεγκτες επιπτώσεις τόσο κοινωνικά όσο και στον θεσμό της ίδιας της οικογένειας αργότερα.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να επενδύσουμε στην ήδη τραυματισμένη παιδεία των νέων της πατρίδος μας, ενισχύοντας την ανάπτυξη, την αποφασιστικότητα, την αυτοπεποίθηση, τους θεσμούς, την θέσπιση και την υλοποίηση των στόχων! Ίσως πολλοί από μας να μην διακρίνουμε ότι οι νέοι άνθρωποι στην πλειοψηφία τους δεν γνωρίζουν - το γιατί κάνουν αυτό που κάνουν!
Μεγαλώνουν παιδιά χωρίς προοπτική στη ζωή τους, χωρίς στόχους, χωρίς αξίες, και σίγουρα σε αυτό δεν οφείλεται η έλλειψη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, πόσο μάλλον όταν ένα νήπιο δυσκολεύεται να διακρίνει τα βασικά όρια της ζωής, η πληροφορί που έστω υποσυνείδητα θα το ενεργοποιήσει σεξουαλικά πρόωρα- θα είναι ζημιογόνα για τα παιδιά ίσως και εγκληματική εκ μέρους μας.
Ας κοιτάξουμε πρώτα λοιπόν τα αληθινά προβλήματα της παιδείας η οποία αιμορραγεί από παντού, ας τακτοποιήσουμε τις κατακερματισμένες δομές, ας επενδύσουμε στην γνώση της ιστορίας, της αυθεντικής γλώσσας και του πολιτισμού και όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν πολύ πιο αποδοτικά και λειτουργικά.
+ Πρωτοπρεσβύτερος Μιχαήλ Κωνσταντινίδης
Ο βασικός εκπαιδευτής των παιδιών είναι η οικογένεια, ως θεσμός και ως αξία. Η παιδεία είναι ο πυρήνας που παίζει καθοριστικό ρόλο στη ζωή του παιδιού σε όλα τα επίπεδα. Όταν τα παιδιά από τόσο μικρή ηλικία "ενεργοποιούνται" με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, φοβάμαι πως αποτελούν μέρος ενός πολύ επικίνδυνου πειράματος με ανεξέλεγκτες επιπτώσεις τόσο κοινωνικά όσο και στον θεσμό της ίδιας της οικογένειας αργότερα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να επενδύσουμε στην ήδη τραυματισμένη παιδεία των νέων της πατρίδος μας, ενισχύοντας την ανάπτυξη, την αποφασιστικότητα, την αυτοπεποίθηση, τους θεσμούς, την θέσπιση και την υλοποίηση των στόχων! Ίσως πολλοί από μας να μην διακρίνουμε ότι οι νέοι άνθρωποι στην πλειοψηφία τους δεν γνωρίζουν - το γιατί κάνουν αυτό που κάνουν! Μεγαλώνουν παιδιά χωρίς προοπτική στη ζωή τους, χωρίς στόχους, χωρίς αξίες, και σίγουρα σε αυτό δεν οφείλεται η έλλειψη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, πόσο μάλλον όταν ένα νήπιο δυσκολεύεται να διακρίνει τα βασικά όρια της ζωής, η πληροφορί που έστω υποσυνείδητα θα το ενεργοποιήσει σεξουαλικά πρόωρα- θα είναι ζημιογόνα για τα παιδιά ίσως και εγκληματική εκ μέρους μας. Ας κοιτάξουμε πρώτα λοιπόν τα αληθινά προβλήματα της παιδείας η οποία αιμορραγεί από παντού, ας τακτοποιήσουμε τις κατακερματισμένες δομές, ας επενδύσουμε στην γνώση της ιστορίας, της αυθεντικής γλώσσας και του πολιτισμού και όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν πολύ πιο αποδοτικά και λειτουργικά. + Πρωτοπρεσβύτερος Μιχαήλ Κωνσταντινίδης