Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Ο εγγονός μου είναι μαθητής της Β’ τάξης του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου.
Έχω ζήσει από κοντά την προσπάθεια μέχρι να πετύχει την εισαγωγή του (το ονειρευόταν από την αρχή της φοίτησής του στο Δημοτικό) αλλά και την αφοσίωση στον στόχο του κατά την διάρκεια των δύο αυτών σχολικών ετών.
Θα αναφερθώ όμως και στον ενθουσιασμό του για τους συμμαθητές του, με τους οποίους τον ενώνουν κοινοί στόχοι, κοινός τρόπος σκέψης, κοινή γλώσσα.
Και ξαφνικά καλείται, τρία χρόνια μετά την επιτυχή αξιολόγησή του, να επαναξιολογηθεί για να παραμείνει στο αγαπημένο του σχολείο. Κι ας ήταν συνεπής μέχρι τότε κι ας είχε επενδύσει σε όνειρα για το μέλλον, καλείται, με μια ολιγόωρη εξέταση, να ρισκάρει τα πάντα.
Έχετε σκεφτεί ότι με τον τρόπο αυτό επί έξι έτη οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων θα ακολουθούν μια στείρα πορεία, όχι προς την σφαιρική γνώση και καλλιέργεια που θα έπρεπε να παρέχει ένα Πρότυπο σχολείο, αλλά προς «συνταγές» επιτυχούς ανταπόκρισης σε συγκεκριμμένη εξεταστική διαδικασία; Και ποιος θα εφοδιάσει τα παιδιά με τέτοιες «συνταγές»; Η φροντιστηριακή παραπαιδεία!
Δεν θέλω να πιστέψω ότι αυτός ήταν ο στόχος σας.
Τώρα είναι η στιγμή να αποδείξετε ότι στοχεύετε στη αριστεία στην Δημόσια Εκπαίδευση.
Φτιάξτε νέα τμήματα στα Πρότυπα Λύκεια (ήδη γίνεται σε κάποια από αυτά). Έτσι περισσότερα παιδιά θα φτάσουν στην πηγή. Μην αφήσετε όμως κάποια άλλα διψασμένα.
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Ο εγγονός μου είναι μαθητής της Β’ τάξης του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου. Έχω ζήσει από κοντά την προσπάθεια μέχρι να πετύχει την εισαγωγή του (το ονειρευόταν από την αρχή της φοίτησής του στο Δημοτικό) αλλά και την αφοσίωση στον στόχο του κατά την διάρκεια των δύο αυτών σχολικών ετών. Θα αναφερθώ όμως και στον ενθουσιασμό του για τους συμμαθητές του, με τους οποίους τον ενώνουν κοινοί στόχοι, κοινός τρόπος σκέψης, κοινή γλώσσα. Και ξαφνικά καλείται, τρία χρόνια μετά την επιτυχή αξιολόγησή του, να επαναξιολογηθεί για να παραμείνει στο αγαπημένο του σχολείο. Κι ας ήταν συνεπής μέχρι τότε κι ας είχε επενδύσει σε όνειρα για το μέλλον, καλείται, με μια ολιγόωρη εξέταση, να ρισκάρει τα πάντα. Έχετε σκεφτεί ότι με τον τρόπο αυτό επί έξι έτη οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων θα ακολουθούν μια στείρα πορεία, όχι προς την σφαιρική γνώση και καλλιέργεια που θα έπρεπε να παρέχει ένα Πρότυπο σχολείο, αλλά προς «συνταγές» επιτυχούς ανταπόκρισης σε συγκεκριμμένη εξεταστική διαδικασία; Και ποιος θα εφοδιάσει τα παιδιά με τέτοιες «συνταγές»; Η φροντιστηριακή παραπαιδεία! Δεν θέλω να πιστέψω ότι αυτός ήταν ο στόχος σας. Τώρα είναι η στιγμή να αποδείξετε ότι στοχεύετε στη αριστεία στην Δημόσια Εκπαίδευση. Φτιάξτε νέα τμήματα στα Πρότυπα Λύκεια (ήδη γίνεται σε κάποια από αυτά). Έτσι περισσότερα παιδιά θα φτάσουν στην πηγή. Μην αφήσετε όμως κάποια άλλα διψασμένα.