Δεν αντιλαμβάνομαι τη γενικότερη στάση του Υπουργείου Παιδείας. Σε μια περίοδο που απαιτείται η μέγιστη δυνατή ενότητα και ομοθυμία όλων, φρόντισε με τις διατάξεις που εισάγει να δυναμιτίσει την ενότητα αυτή.
Ποια επιστημονική επιτροπή εισηγείται τα μέτρα της Υπουργού; Γυμνασιοποιεί έτι περαιτέρω το Δημοτικό και επιχειρεί να κάνει το ίδιο και στο Νηπιαγωγείο. Έλεος! Εισάγει λέει νέες δεξιότητες. Αντί να γίνει ένας ευρύτατος διάλογος για τα αναλυτικά προγράμματα, για το τι τελικά επιδιώκει το ελληνικό σχολείο, τι ανθρώπους θέλει να διαπλάσει, εμείς μιλάμε για δεξιότητες. Κρίμα! γιατί κατά τα άλλα τα έχει πάει μια χαρά η κυβέρνηση.
Δεν αντιλαμβάνομαι τη γενικότερη στάση του Υπουργείου Παιδείας. Σε μια περίοδο που απαιτείται η μέγιστη δυνατή ενότητα και ομοθυμία όλων, φρόντισε με τις διατάξεις που εισάγει να δυναμιτίσει την ενότητα αυτή. Ποια επιστημονική επιτροπή εισηγείται τα μέτρα της Υπουργού; Γυμνασιοποιεί έτι περαιτέρω το Δημοτικό και επιχειρεί να κάνει το ίδιο και στο Νηπιαγωγείο. Έλεος! Εισάγει λέει νέες δεξιότητες. Αντί να γίνει ένας ευρύτατος διάλογος για τα αναλυτικά προγράμματα, για το τι τελικά επιδιώκει το ελληνικό σχολείο, τι ανθρώπους θέλει να διαπλάσει, εμείς μιλάμε για δεξιότητες. Κρίμα! γιατί κατά τα άλλα τα έχει πάει μια χαρά η κυβέρνηση.