Οι μαθητές των Α και Β τάξεων των Προτύπων Γυμνασίων συμμετείχαν σε εισαγωγικές εξετάσεις. Η δέσμευση από την Πολιτεία ήταν τότε ότι οι επιτυχόντες θα φοιτήσουν 6 χρόνια σε πρότυπο σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Πρότυπο Γυμνάσιο και Λύκειο).
Πώς είναι δυνατόν να αλλάζουν τα δεδομένα με αναδρομική ισχύ?
Πώς να εμπιστευτούν τα παιδιά την Πολιτεία, όταν η ίδια η Πολιτεία δεν κρατάει το λόγο της? Αλλά αλλάζει τα συμφωνηθέντα στην πορεία της φοίτησης των μαθητών? Αιφνιδιάζοντας και αναστατώνοντας τα παιδιά και τις οικογένειες τους? Που έχουν κάνει τον αντίστοιχο προγραμματισμό τους.
Μην ξεχνάμε ότι οι αυτοί οι μαθητές έχουν εισαχθεί αξιοκρατικά στο Πρότυπο Γυμνάσιο, αφού οι εξετάσεις στις οποίες διέπρεψαν είναι δύσκολες, αδιάβλητες και με πολύ υψηλή συμμετοχή (εισάγονται μόλις 79 παιδιά από το σύνολο των 850 υποψηφίων στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων).
Πρέπει να αναρρωτηθούμε τι παράδειγμα δίνει η Πολιτεία με έργα (όχι μόνο με λόγια) σε αυτά τα παιδιά!
Οι μαθητές των Α και Β τάξεων των Προτύπων Γυμνασίων συμμετείχαν σε εισαγωγικές εξετάσεις. Η δέσμευση από την Πολιτεία ήταν τότε ότι οι επιτυχόντες θα φοιτήσουν 6 χρόνια σε πρότυπο σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Πρότυπο Γυμνάσιο και Λύκειο). Πώς είναι δυνατόν να αλλάζουν τα δεδομένα με αναδρομική ισχύ? Πώς να εμπιστευτούν τα παιδιά την Πολιτεία, όταν η ίδια η Πολιτεία δεν κρατάει το λόγο της? Αλλά αλλάζει τα συμφωνηθέντα στην πορεία της φοίτησης των μαθητών? Αιφνιδιάζοντας και αναστατώνοντας τα παιδιά και τις οικογένειες τους? Που έχουν κάνει τον αντίστοιχο προγραμματισμό τους. Μην ξεχνάμε ότι οι αυτοί οι μαθητές έχουν εισαχθεί αξιοκρατικά στο Πρότυπο Γυμνάσιο, αφού οι εξετάσεις στις οποίες διέπρεψαν είναι δύσκολες, αδιάβλητες και με πολύ υψηλή συμμετοχή (εισάγονται μόλις 79 παιδιά από το σύνολο των 850 υποψηφίων στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων). Πρέπει να αναρρωτηθούμε τι παράδειγμα δίνει η Πολιτεία με έργα (όχι μόνο με λόγια) σε αυτά τα παιδιά!