Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μπουγιούκιας | 5 Μαΐου 2020, 14:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τους συντελεστές βαρύτητας στο πεδίο Επιστημών Οικονομίας & Πληροφορικής Είναι προφανές ότι για τις σχολές Πληροφορικής τον υψηλότερο συντελεστή πρέπει να έχει το μάθημα τις Πληροφορικής, ενώ για τις σχολές των Οικονομικών το μάθημα των Οικονομικών. Είναι από επιστημονική σκοπιά απορίας άξιον πως σε προηγούμενες χρονιές (ευτυχώς όχι φέτος) σ' αυτό το πεδίο τον υψηλότερο συντελεστή τον είχε το μάθημα των Μαθηματικών (;). Τα Μαθηματικά με όλη τους την χρησιμότητα και το μεγαλείο δεν μπορεί να είναι πιο σημαντικά από την ίδια την Πληροφορική για την Πληροφορική, ούτε από τα ίδια τα Οικονομικά για τα Οικονομικά. Καλό είναι να προχωρήσουμε μπροστά.