Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη νηπιαγωγός_ | 25 Νοεμβρίου 2009, 15:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Διαμαντοπούλου, ουσιαστική διαβούλευση και διάλογος θα υπάρξει μόνο εάν γίνετε όχι λίγο σαφής, αλλά απόλυτα σαφής σχετικά με την προσαύξηση από την προϋπηρεσία, την μεταβατική περίοδο και όλα όσα ξέρετε ότι έπρεπε να έχετε ανακοινώσει αλλά δεν το κάνατε. περίμενα αυτή τη διαβούλευση για να λύσω την εξής απορία μου: μετά από 2 επιτυχίες σε ασεπ με βαθμό 75% και 25 μόρια περίμενα πως το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβρη του 2010 θα έχω περάσει αναπληρώτρια (νηπιαγωγός).έστω ότι έρχεται η σειρά μου, πως μπορώ να ξέρω ότι η προϋπηρεσία μου θα μου φέρει μετά από πολλές προσωπικές θυσίες τον διορισμό;; πιστεύετε ότι θα αφήσω τη δουλειά μου για 0,5 μόρια που θέλετε να μου δώσετε για μια χρονιά αναπλήρωσης;;;;;!!! απαιτώ να γνωρίζω τι σχέδια έχει για μένα και τη ζωή μου ο κάθε υπουργός σύντομα. επίσης, εάν δεν θέλετε να ισχύει η επιτυχία σε προηγούμενο ασεπ, να με διορίσετε από τον πρώτο που έδωσα καθώς με 'πέρασαν' συνάδελφοί μου με την προσαύξηση μορίων. να μου ζητήσετε και συγνώμη και σε μένα και στους συναδέλφους μου για την καθυστέρηση διορισμού και να μας πληρώσετε τους μισθούς 3 χρόνων που θα δουλεύαμε ως τώρα. αφού δεν το κάνατε τότε και μας βάλατε στη διαδικασία συλλογής μορίων είναι παράλογο να αλλάξει τώρα!!!!!!!!!!!!! όσο παράλογο είναι αυτό που ζητάω παραπάνω!!!!!!!!!!! η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών θέλει να παραμείνει το σύστημα πρόσληψης ως έχει!!! σίγουρα αυτό που θα άλλαζε δεν είναι οι πίνακες αλλά η αξιοκρατία της γραπτής εξέτασης και ο τρόπος βαθμολόγησης. αυτή είναι η ουσία, να νιώθουμε ότι δεν αδικούμαστε όταν δίνουμε εξετάσεις και δεν είμαστε έρμαια της υποκειμενικής κρίσης του βαθμολογητή. ευχαριστώ.