Επί της παραγράφου 4, του άρθρου 56, όπως προτείνεται:
Ο Ν. 3966/2011 καθώς κι όλες οι κατοπινές του νομοθετικές παρεμβάσεις, που αφορούσαν στα Πειραματικά Σχολεία, εμμένουν στην ίδια γραμμή, μετά τη λήξη της θητείας των Εκπαιδευτικών που υπηρετούν σ’ αυτά: να τοποθετηθούν οριστικά κατ’ απόλυτη προτεραιότητα σε σχολείο της επιλογής τους, που ανήκει στην περιοχής μετάθεσης, όπου ανήκει το Πειραματικό Σχολείο.
Η ίδια ρύθμιση πρέπει να επαναληφθεί εκ νέου ρητώς, για όλους τους υπηρετούντες ήδη στα Πειραματικά Σχολεία.
Αυτό είναι το μόνο δίκαιο και εύλογο, δεδομένου ότι οι Εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν αξιολογηθεί στο παρελθόν, δεν έχουν λάβει κανενός είδους αποζημίωση(επίδομα, μοριοδότηση) όλα αυτά τα χρόνια, με διαρκείς αλλαγές νομικών πλαισίων, έχουν χάσει οριστικά τις παλαιότερες οργανικές τους θέσεις και έχουν χτίσει τις ζωές τους και των οικογενειών τους, γύρω από τα Πειραματικά, βάσει της πολυετούς δέσμευσης (ήδη συμπληρώνονται σχεδόν 10 έτη) ότι θα λάβουν τελικώς οριστική, κατ’ απόλυτη προτεραιότητα τοποθέτηση σε οργανική θέση σε σχολείο της επιλογής τους.
Αυτό πρέπει να θεσπιστεί και ως επιβράβευση των Εκπαιδευτικών αυτών, δεδομένου και ότι ποτέ δεν έλαβαν τα επιδόματα και τα μόρια, όπως είχαν νομοθετηθεί (άρθρο 48, παρ. 8 του Ν. 3966/2011).
Αξιολογημένοι, αυξημένων προσόντων, με υπέρογκη εργασία (μάλιστα πολύ πέρα του ωραρίου) και ταυτόχρονα στερημένοι τα νόμιμα, στερημένοι του δικαιώματος αίτησης μετάθεσης και απόσπασης για τόσα χρόνια, είναι αναγκαίο οι Εκπαιδευτικοί αυτοί, ν’ ανταμειφθούν τουλάχιστο με οριστική κατ’ απόλυτη προτεραιότητα τοποθέτηση σε οργανική θέση σε σχολείο της επιλογής τους, εντός της περιοχής μετάθεσης όπου ανήκει το Πειραματικό όπου υπηρετούν.
Έστω, ας προβλεφθεί κατ’ εξαίρεση εφάπαξ, μετά το τέλος του αμέσως επόμενου σχολικού έτους 2020-2021, για τους υπηρετούντες ήδη Εκπαιδευτικούς στα Πειραματικά, των οποίων η θητεία παρατείνεται έως και το καλοκαίρι του 2021.
Εξάλλου, η φερόμενη προς ψήφιση μεταχείριση όσων Εκπαιδευτικών επιλέγουν να συνεχίσουν τη θητεία τους στα Πειραματικά δεν είναι ούτε δίκαιο, ούτε συνεπές ούτε και λογικό να ταυτίζεται εκείνη όσων δεν επιθυμούσαν (και δεν επιθυμούν) συνέχιση της θητείας τους και τη διέκοψαν (ή τη διακόπτουν αντιστοίχως), όπως αυτή είχε προβλεφθεί στο άρθρο 63, παρ. 2 του Ν. 4623/2019.
Επί της παραγράφου 4, του άρθρου 56, όπως προτείνεται: Ο Ν. 3966/2011 καθώς κι όλες οι κατοπινές του νομοθετικές παρεμβάσεις, που αφορούσαν στα Πειραματικά Σχολεία, εμμένουν στην ίδια γραμμή, μετά τη λήξη της θητείας των Εκπαιδευτικών που υπηρετούν σ’ αυτά: να τοποθετηθούν οριστικά κατ’ απόλυτη προτεραιότητα σε σχολείο της επιλογής τους, που ανήκει στην περιοχής μετάθεσης, όπου ανήκει το Πειραματικό Σχολείο. Η ίδια ρύθμιση πρέπει να επαναληφθεί εκ νέου ρητώς, για όλους τους υπηρετούντες ήδη στα Πειραματικά Σχολεία. Αυτό είναι το μόνο δίκαιο και εύλογο, δεδομένου ότι οι Εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν αξιολογηθεί στο παρελθόν, δεν έχουν λάβει κανενός είδους αποζημίωση(επίδομα, μοριοδότηση) όλα αυτά τα χρόνια, με διαρκείς αλλαγές νομικών πλαισίων, έχουν χάσει οριστικά τις παλαιότερες οργανικές τους θέσεις και έχουν χτίσει τις ζωές τους και των οικογενειών τους, γύρω από τα Πειραματικά, βάσει της πολυετούς δέσμευσης (ήδη συμπληρώνονται σχεδόν 10 έτη) ότι θα λάβουν τελικώς οριστική, κατ’ απόλυτη προτεραιότητα τοποθέτηση σε οργανική θέση σε σχολείο της επιλογής τους. Αυτό πρέπει να θεσπιστεί και ως επιβράβευση των Εκπαιδευτικών αυτών, δεδομένου και ότι ποτέ δεν έλαβαν τα επιδόματα και τα μόρια, όπως είχαν νομοθετηθεί (άρθρο 48, παρ. 8 του Ν. 3966/2011). Αξιολογημένοι, αυξημένων προσόντων, με υπέρογκη εργασία (μάλιστα πολύ πέρα του ωραρίου) και ταυτόχρονα στερημένοι τα νόμιμα, στερημένοι του δικαιώματος αίτησης μετάθεσης και απόσπασης για τόσα χρόνια, είναι αναγκαίο οι Εκπαιδευτικοί αυτοί, ν’ ανταμειφθούν τουλάχιστο με οριστική κατ’ απόλυτη προτεραιότητα τοποθέτηση σε οργανική θέση σε σχολείο της επιλογής τους, εντός της περιοχής μετάθεσης όπου ανήκει το Πειραματικό όπου υπηρετούν. Έστω, ας προβλεφθεί κατ’ εξαίρεση εφάπαξ, μετά το τέλος του αμέσως επόμενου σχολικού έτους 2020-2021, για τους υπηρετούντες ήδη Εκπαιδευτικούς στα Πειραματικά, των οποίων η θητεία παρατείνεται έως και το καλοκαίρι του 2021. Εξάλλου, η φερόμενη προς ψήφιση μεταχείριση όσων Εκπαιδευτικών επιλέγουν να συνεχίσουν τη θητεία τους στα Πειραματικά δεν είναι ούτε δίκαιο, ούτε συνεπές ούτε και λογικό να ταυτίζεται εκείνη όσων δεν επιθυμούσαν (και δεν επιθυμούν) συνέχιση της θητείας τους και τη διέκοψαν (ή τη διακόπτουν αντιστοίχως), όπως αυτή είχε προβλεφθεί στο άρθρο 63, παρ. 2 του Ν. 4623/2019.