Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Ταμπάκος | 18 Ιανουαρίου 2011, 17:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ απολύτως ως βασική αρχή με την κυρία Ευαγγελία Ρουτζούνη. Στα πρότυπα σχολεία πρέπει να φοιτήσουν τα ταλέντα. Πρέπει να αποκλείσουμε πάση θυσία τους παπαγάλους. Να βρούμε τα παιδιά που μπορούν να καταννοούν γρήγορα, να δημιουργούν και να παίρνουν πρωτοβουλίες. Η κοινωνία μας χρειάζεται τους ικανούς κι εμείς έχουμε υποχρέωση να τους βρούμε. Αν έχουμε αυτό στο μυαλό μας, τα τεστ που χρειάζονται για την εισαγωγή τους πιστεύω ότι μπορούμε να τα βρούμε πολύ εύκολα. Σημασία έχει να ξέρουμε τι θέλουμε. Και να αποκλείσουμε από την κρίση αυτή τον ανθρώπινο παράγοντα. Επίσης δύο με τρεις φορές το χρόνο να διεξάγονται εξετάσεις που θα συμμετέχουν και μαθητές από άλλα σχολεία, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η οριζόντια μετακίνηση των μαθητών από σχολείο σε σχολείο. Δε σημαίνει δηλαδή ότι αν κάποιος δεν κατάφερε να μπει στην Α Γυμνασίου να μην μπορεί να μπει στη Β ή στη Γ. Τα υπόλοιπα σχολεία πρέπει να έχουν τα πρότυπα ως πρότυπο και να βοηθηθούν όσο γίνεται από το κράτος ώστε να ανεβάσουν επίπεδο κι αυτά. Ένα πρώτο μέτρο χωρίς κανένα κόστος είναι ο διαφορετικός χωρισμός των τμημάτων. Ο χωρισμός των τμημάτων είναι αποκλειστικά και μόνο έργο του συλλόγου διδασκόντων. Τμήματα ανά επίπεδο και μόνο. Και φυσικά ολιγομελή. Ας σταματήσει επιτέλους η καραμέλα ότι οι τελευταίες έρευνες έχουν δείξει άλλα πράγματα. Στο μελλοντικό σχολείο θα αποδειχθεί ότι όλες αυτές οι υποτιθέμενες έρευνες ή δεν υπήρξαν ποτέ ή έχουν αλλάξει ριζικά τα δεδομένα.