Σχόλιο του χρήστη 'Iωάννης Μ' | 23 Απριλίου 2020, 19:28 Μόνιμος ΣύνδεσμοςΠράγματι όσα χρόνια διδάσκω σε πρότυπο σχολείο έχω διαπιστώσει ότι τουλάχιστον το 1/3 και αρκετές χρονιές και το 1/2 των μαθητών δεν πληροί βασικά κριτήρια συνέχισης σπουδών σε πρότυπο Λύκειο. Συνεπώς, αν πραγματικά νοιαζόμαστε για τα πρότυπα σχολεία, αν πραγματικά επιζητούμε ανοιγμα στην κοινωνία , αν πραγματικά ζητάμε ισότητα ευκαιριών για τους μαθητές μας, τότε και μόνο τότε η πρόταση για εισαγωγή με εξετάσεις στα πρότυπα λύκεια είναι η ορθή. Μπράβο!
Aν θέλουμε οι άριστοι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων να μην επαναπαύονται ας μην συνεχίζουν στο Πρότυπο Λύκειο όσοι βαθμολογούνται με βαθμό κάτω από 16 ή κι ακόμη όσοι δεν αποφοιτούν με άριστα και ας διατίθενται οι θέσεις τους στην εξεταστική διαδικασία. Οι μαθητές, όμως, που αριστεύουν και κρατούν τα Πρότυπα Σχολεία στο επίπεδό τους γιατί να μην συνεχίζουν χωρίς να καταφεύγουν σε φροντιστηριακή προετοιμασία στη Γ Γυμνασίου για να διατηρήσουν τη θέση τους; Ποιο είναι το εκπαιδευτικό και ψυχολογικό αποτέλεσμα του αποκλεισμού τους από το σχολικό περιβάλλον τους;
Το άνοιγμα στην κοινωνία έγινε στο Γυμνάσιο, γίνεται με την πλήρωση κάθε έτος των κενό που προκύπτουν και γίνεται με την επιπλέον τάξη του Λυκείου, όπου προστίθενται μαθητές μετά από εξετάσεις στα Πρότυπα.
Ανοίξτε και άλλα Πρότυπα, αφού υπάρχει ζήτηση. Μην στερείται τους συγκεκριμένους μαθητές από το σχολείο τους, δεδομένης και της ιστορίας των υφιστάμενων Προτύπων που κάποιο ρόλο παίζει κι αυτή.
Σχόλιο του χρήστη 'Iωάννης Μ' | 23 Απριλίου 2020, 19:28 Μόνιμος ΣύνδεσμοςΠράγματι όσα χρόνια διδάσκω σε πρότυπο σχολείο έχω διαπιστώσει ότι τουλάχιστον το 1/3 και αρκετές χρονιές και το 1/2 των μαθητών δεν πληροί βασικά κριτήρια συνέχισης σπουδών σε πρότυπο Λύκειο. Συνεπώς, αν πραγματικά νοιαζόμαστε για τα πρότυπα σχολεία, αν πραγματικά επιζητούμε ανοιγμα στην κοινωνία , αν πραγματικά ζητάμε ισότητα ευκαιριών για τους μαθητές μας, τότε και μόνο τότε η πρόταση για εισαγωγή με εξετάσεις στα πρότυπα λύκεια είναι η ορθή. Μπράβο! Aν θέλουμε οι άριστοι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων να μην επαναπαύονται ας μην συνεχίζουν στο Πρότυπο Λύκειο όσοι βαθμολογούνται με βαθμό κάτω από 16 ή κι ακόμη όσοι δεν αποφοιτούν με άριστα και ας διατίθενται οι θέσεις τους στην εξεταστική διαδικασία. Οι μαθητές, όμως, που αριστεύουν και κρατούν τα Πρότυπα Σχολεία στο επίπεδό τους γιατί να μην συνεχίζουν χωρίς να καταφεύγουν σε φροντιστηριακή προετοιμασία στη Γ Γυμνασίου για να διατηρήσουν τη θέση τους; Ποιο είναι το εκπαιδευτικό και ψυχολογικό αποτέλεσμα του αποκλεισμού τους από το σχολικό περιβάλλον τους; Το άνοιγμα στην κοινωνία έγινε στο Γυμνάσιο, γίνεται με την πλήρωση κάθε έτος των κενό που προκύπτουν και γίνεται με την επιπλέον τάξη του Λυκείου, όπου προστίθενται μαθητές μετά από εξετάσεις στα Πρότυπα. Ανοίξτε και άλλα Πρότυπα, αφού υπάρχει ζήτηση. Μην στερείται τους συγκεκριμένους μαθητές από το σχολείο τους, δεδομένης και της ιστορίας των υφιστάμενων Προτύπων που κάποιο ρόλο παίζει κι αυτή.