Η εισαγωγή των αγγλικών στο νηπιαγωγείο καταλύει την ολιστική και πολύπλευρη προσέγγιση της γνώσης η οποία αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα του νηπιαγωγείου. Στόχος του νηπιαγωγείου είναι τα παιδιά να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με το ελληνικό αλφάβητο και την φωνολογική επίγνωση. Παράλληλα είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι πολλά παιδιά σ’ αυτήν την ηλικία αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες όσον αφορά το λόγο τους. Άρα θεωρώ ότι η εισαγωγή των Αγγλικών πρώτα από όλα καταρρίπτει τον χαρακτήρα και τις βασικές αρχές που διέπουν το νηπιαγωγείου και δεύτερον θα δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα σε αρκετά παιδιά αναφορικά με το λόγο τους.
Εν κατακλείδι δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι η σύνοδος των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων καθώς και η ΔΟΕ, με κοινή τους απόφαση εκφράζουν κατηγορηματικά την αντίθεση τους με αυτή την πρόθεση του υπουργείου Παιδείας, να εισάγουν εκπαιδευτικούς Αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο
Η εισαγωγή των αγγλικών στο νηπιαγωγείο καταλύει την ολιστική και πολύπλευρη προσέγγιση της γνώσης η οποία αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα του νηπιαγωγείου. Στόχος του νηπιαγωγείου είναι τα παιδιά να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με το ελληνικό αλφάβητο και την φωνολογική επίγνωση. Παράλληλα είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι πολλά παιδιά σ’ αυτήν την ηλικία αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες όσον αφορά το λόγο τους. Άρα θεωρώ ότι η εισαγωγή των Αγγλικών πρώτα από όλα καταρρίπτει τον χαρακτήρα και τις βασικές αρχές που διέπουν το νηπιαγωγείου και δεύτερον θα δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα σε αρκετά παιδιά αναφορικά με το λόγο τους. Εν κατακλείδι δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι η σύνοδος των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων καθώς και η ΔΟΕ, με κοινή τους απόφαση εκφράζουν κατηγορηματικά την αντίθεση τους με αυτή την πρόθεση του υπουργείου Παιδείας, να εισάγουν εκπαιδευτικούς Αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο