Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΕΡΙΝΑ | 5 Μαΐου 2020, 14:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΜΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΑΥΤΗ ΠΛΕΟΝ ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΟΛΥΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ. Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 20.ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΩΝ – ΜΑΧΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ.