Υπάρχει μία φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων στην ζωή. Δηλαδή, μια ροή γεγονότων που το ένα διαδέχεται το άλλο, ανεμπόδιστα και ανεπηρέαστα. Το να διαταράξουμε αυτή τη σχέση είναι και παράλογο και επικίνδυνο.
Τι θα κερδίσουν τα παιδιά διδασκόμενα αντικείμενα τα οποία δεν είναι ή ώρα τους να ασχοληθούν;
Ποιος ο λόγος να διδαχθούν την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, όταν οι έννοιες αυτές τους είναι άγνωστες, 'δυσπρόσιτες' και εκτός του πλαισίου του ενδιαφέροντός τους. Ενδιαφέροντα αυτής της ηλικία = παιχνίδι, φιλίες, ψυχαγωγία, κ.α
Περισσότερο θα τους δημιουργήσουμε μία σύγχυση, που μπορεί να μην έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Και στο παρελθόν, όσες φορές επιχειρήθηκε να διδαχθούν τα παιδιά αντικείμενα ΠΡΙΝ την ώρα τους (π.χ ξενόγλωσση διδασκαλία -Αγγλικά / Γαλλικά στην πρώτη και δευτέρα Δημοτικού), η προσπάθεια ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ. Όταν τα παιδιά δεν μπορούσαν να γράψουν ή να διαβάσουν στα ελληνικά, οι αρμόδιοι "ονειρευόντουσαν" να μάθουν Αγγλικά ή Γαλλικά.
Υπάρχει μία φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων στην ζωή. Δηλαδή, μια ροή γεγονότων που το ένα διαδέχεται το άλλο, ανεμπόδιστα και ανεπηρέαστα. Το να διαταράξουμε αυτή τη σχέση είναι και παράλογο και επικίνδυνο. Τι θα κερδίσουν τα παιδιά διδασκόμενα αντικείμενα τα οποία δεν είναι ή ώρα τους να ασχοληθούν; Ποιος ο λόγος να διδαχθούν την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, όταν οι έννοιες αυτές τους είναι άγνωστες, 'δυσπρόσιτες' και εκτός του πλαισίου του ενδιαφέροντός τους. Ενδιαφέροντα αυτής της ηλικία = παιχνίδι, φιλίες, ψυχαγωγία, κ.α Περισσότερο θα τους δημιουργήσουμε μία σύγχυση, που μπορεί να μην έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Και στο παρελθόν, όσες φορές επιχειρήθηκε να διδαχθούν τα παιδιά αντικείμενα ΠΡΙΝ την ώρα τους (π.χ ξενόγλωσση διδασκαλία -Αγγλικά / Γαλλικά στην πρώτη και δευτέρα Δημοτικού), η προσπάθεια ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ. Όταν τα παιδιά δεν μπορούσαν να γράψουν ή να διαβάσουν στα ελληνικά, οι αρμόδιοι "ονειρευόντουσαν" να μάθουν Αγγλικά ή Γαλλικά.