Δηλωνω οτι διαφωνω απολυτα με την ενταξη του συγκεκριμενου μαθηματος το οποιο θα επιφερει αντιθετα αποτελεσματα απο το προσδοκωμενο αποτελεσμα.Απορω με την σκεψη των αρμοδιων για το εν λογω νομοσχεδιο.
Δεν νοειται εκπαιδευτικος να ακολουθησει συνειδητα αυτη την κατευθυντηρια γραμμη γνωριζοντας εκ των προτερων οτι θα τραυματισει παιδικές ψυχές.Οι καθ`όλα αρμοδιοι επι του θεματος είναι οι γονεις, οι οποιοι εχουν σφαιρικη εικονα της προσωπικότητας και της ψυχολογίας των παιδιών τους.
Δηλωνω οτι διαφωνω απολυτα με την ενταξη του συγκεκριμενου μαθηματος το οποιο θα επιφερει αντιθετα αποτελεσματα απο το προσδοκωμενο αποτελεσμα.Απορω με την σκεψη των αρμοδιων για το εν λογω νομοσχεδιο. Δεν νοειται εκπαιδευτικος να ακολουθησει συνειδητα αυτη την κατευθυντηρια γραμμη γνωριζοντας εκ των προτερων οτι θα τραυματισει παιδικές ψυχές.Οι καθ`όλα αρμοδιοι επι του θεματος είναι οι γονεις, οι οποιοι εχουν σφαιρικη εικονα της προσωπικότητας και της ψυχολογίας των παιδιών τους.