Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αθηνά Φυτιλή | 5 Μαΐου 2020, 15:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με αφορμή όσα ακούστηκαν προσφάτως για την επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών ως Πανελλαδικά εξεταζομένου μαθήματος και την διαφαινόμενη αντιπαλότητα πού εγείρεται μέ τους συναδέλφους μας κοινωνιολόγους, θα έλεγα ταπεινά ότι τα λατινικά, σέ μία νέα βάσ,( νέα προγράμματα, άλλη επιλογή κειμένων) είναι άρρηκτα δεμένα με Τις ανθρωπιστικές σπουδές, ουδείς αμφισβητεί την χρησιμότητα της κοινωνιολογίας, δεν υπάρχουν παρωχημένα και σύγχρονα μαθήματα, αλλά παρωχημένα και κολλημένα μυαλά, τα μαθήματα δεν συνάδουν με τις πολιτικές πεποιθήσεις μας αλλά με το δυναμιτιζον πνεύμα μας να παρέχουμε γνώση! Συνεπώς η επαναφορά του μαθήματος είναι επιβεβλημένη και αναμφίβολα απαραίτητη στα προγράμματα σπουδών της Γ Λυκείου για την ομάδα την ανθρωπιστικών σπουδών. Είναι χρήσιμα όσο και τα αρχαία αν θέλουμε να έχουμε εμπνευσμένους δασκάλους αλλά και επιστήμονες που κατέχουν τη γλώσσα και μπορούν να δυναμιτίζουν με το λόγο τους με πειθώ και επιχειρήματα! Sine qua none απαραίτητη η αλλαγή !!!