Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μώραλη Φανή | 5 Μαΐου 2020, 15:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η φύση του μαθήματος της ΜΟΥΣΙΚΗΣ είναι τέτοια που απαιτεί βιωματική διδασκαλία. Σύμφωνα με το ΑΠΣ "Σκοπός της μουσικής αγωγής είναι πρωταρχικά η ανάπτυξη και καλλιέργεια της ικανότητας για αισθητική απόλαυση κατά την ακρόαση, εκτέλεση και δημιουργία μουσικής ως μιας από τις εκδηλώσεις καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργικότητας του ανθρώπου. Mέσω αυτού του σκοπού και παράλληλα προς αυτόν, η μουσική αγωγή αποβλέπει στη γενικότερη καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της προσωπικότητας των μαθητών, μέσα από την ενεργητική ακρόαση, τις δραστηριότητες μουσικής δημιουργίας και εκτέλεσης". Όταν ο χρόνος που προσφέρεται για ένα τέτοιο μάθημα είναι κατά μέσο όρο 3 25λεπτα-35λεπτα τον μήνα (λαμβάνοντας υπόψιν τις συνθήκες ενός μέσου σχολείου), συχνά με 15ήμερη ή και μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των μαθημάτων, τότε είναι κοινό μυστικό πως έχουμε απομακρυνθεί πολύ από την εφαρμογή των παραπάνω. Στο θέμα του χρόνου, ας προσθέσουμε και τι συνεπάγεται αυτό για τον αριθμό των μαθητών που αντιστοιχούν σε κάθε εκπαιδευτικό: παρ'όλο που πρόκειται για μερικές εκατοντάδες, καθώς ο εκπαιδευτικό καλείται να συμπληρώσει ωράριο σε περισσότερα σχολεία, τίθεται το ερώτημα αν είναι σε θέση κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους να γνωρίζει τα ονόματα και τα χαρακτηριστικά όλων των μαθητών του, ώστε να επικοινωνεί μαζί τους επιτελώντας ορθά το παιδαγωγικό του έργο.