Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από διευθυντές είναι ένα ακανθώδες ζήτημα. Ο κάθε εκπαιδευτικός θα είναι εκτεθειμένος στα χέρια του κάθε διευθυντή. Ένα μεγάλο μέρος διευθυντών ΔΕΝ είναι αμερόληπτοι και σίγουρα Θα παίζουν ρόλο οι διαπροσωπικές σχέσεις διευθυντή-εκπαιδευτικού, η διάσταση απόψεων σε θέματα, οι προσωπικές αντιπαραθέσεις, οι αντιπάθειες κ.ο.κ. Επιπλέον, αρκετοί διαφοροποιούνται και στην φιλοσοφία και στον τρόπο αντίληψης των πραγμάτων. Κατά καιρούς έχουμε δει στα σχολεία αυθαιρεσίες διευθυντών, κατάχρηση εξουσίας, μεροληπτική διάθεση, υποκινήσεις γονέων κ.λπ. Επίσης έχουν υπάρξει φαινόμενα κατά τα οποία οι εκπαιδευτικοί να είναι στο στόχαστρο από διευθυντές επειδή κάνουν σωστά τη δουλειά τους, και σαφώς η γνωριμία θα παίζει ρόλο.
Επιπλέον, τι θα γίνεται στην περίπτωση που κάποιος εκπαιδευτικός έχει περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα από διευθυντή και συντονιστή; Δεν θα έρχεται με αντιμέτωπος με μια αρνητική αξιολόγηση;
Δεν υποστηρίζω ότι το σύνολο των διευθυντών λειτουργούν κατά αυτόν τον τρόπο, αλλά σίγουρα ένα μεγάλο μέρος.
Επομένως κινείται σε λάθος κατεύθυνση η αξιολόγηση. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να οργανωθεί πολύ προσεκτικά και ίσως να πάρει χρόνια να εφαρμοστεί σωστά και πρέπει να αλλάξει γενικότερα η κουλτούρα.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από διευθυντές είναι ένα ακανθώδες ζήτημα. Ο κάθε εκπαιδευτικός θα είναι εκτεθειμένος στα χέρια του κάθε διευθυντή. Ένα μεγάλο μέρος διευθυντών ΔΕΝ είναι αμερόληπτοι και σίγουρα Θα παίζουν ρόλο οι διαπροσωπικές σχέσεις διευθυντή-εκπαιδευτικού, η διάσταση απόψεων σε θέματα, οι προσωπικές αντιπαραθέσεις, οι αντιπάθειες κ.ο.κ. Επιπλέον, αρκετοί διαφοροποιούνται και στην φιλοσοφία και στον τρόπο αντίληψης των πραγμάτων. Κατά καιρούς έχουμε δει στα σχολεία αυθαιρεσίες διευθυντών, κατάχρηση εξουσίας, μεροληπτική διάθεση, υποκινήσεις γονέων κ.λπ. Επίσης έχουν υπάρξει φαινόμενα κατά τα οποία οι εκπαιδευτικοί να είναι στο στόχαστρο από διευθυντές επειδή κάνουν σωστά τη δουλειά τους, και σαφώς η γνωριμία θα παίζει ρόλο. Επιπλέον, τι θα γίνεται στην περίπτωση που κάποιος εκπαιδευτικός έχει περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα από διευθυντή και συντονιστή; Δεν θα έρχεται με αντιμέτωπος με μια αρνητική αξιολόγηση; Δεν υποστηρίζω ότι το σύνολο των διευθυντών λειτουργούν κατά αυτόν τον τρόπο, αλλά σίγουρα ένα μεγάλο μέρος. Επομένως κινείται σε λάθος κατεύθυνση η αξιολόγηση. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να οργανωθεί πολύ προσεκτικά και ίσως να πάρει χρόνια να εφαρμοστεί σωστά και πρέπει να αλλάξει γενικότερα η κουλτούρα.