Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 5 Μαΐου 2020, 15:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα συνεπάγεται η υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης καθώς το έργο του εκπαιδευτικού δυσχεραίνεται σημαντικά. Είναι σημαντικό να αναβαθμιστεί και όχι να υποβαθμιστεί η παιδεία όπως και η υγεία παράλληλα. Ήταν ξεκάθαρο ότι εν μέσο πανδημίας η παιδεία και η υγεία( οι δύο πιο σημαντικοί πυλώνες κάθε κράτους) ήταν δυο τομείς που στήριξαν το κράτος . Γι’ αυτό θα πρέπει να τους στηρίξει και να τους ενισχύσει και όχι να τους δυσχεραίνει το έργο τους . Με την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η μείωση των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες και η στοίβαξη των μαθητών μέσα στις τάξεις. Αυτό κάθε άλλο από αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος μπορεί είναι.