Αρχική Αναδιάρθρωση ΔομώνA1. Ποια από τις αρμοδιότητες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής θεωρείτε σημαντικότερη; Υπάρχει καμία που να τη θεωρείτε περιττή;Σχόλιο του χρήστη Ένωση Κύριου Προσωπικού Παιδαγωγικού. Ινστιτούτου | 19 Ιανουαρίου 2011, 00:55
Είναι προφανής η προσπάθεια προσαρμογής των αρμοδιοτήτων του νέου φορέα σε όλα όσα προβλέπονται στις παρ. 1 και 2 του άρθρου 24 του Ν. 1566/85 (Μορφή και αρμοδιότητες του Π.Ι. www.pi-schools.gr/pi_history/N1566-pi.pdf) η οποία, όμως, αποτυγχάνει, διότι παραμένει ασαφής και ελλιπής. Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι πολυπαραμετρικό με αλληλοσυνδεόμενες τις παραμέτρους του και, ως εκ τούτου, προκαλούνται απρόβλεπτες συνέπειες αν έστω και μία από τις παραμέτρους του δεν τύχει της δέουσας προσοχής. Αναρωτιέται, λοιπόν, κανείς αν θα προσεγγίσουμε τα προβλήματα της εκπαίδευσης εμμένοντας σε παρωχημένες αντιλήψεις και προσεγγίσεις ή θα αντιληφθούμε ότι απαιτείται συστημική προσέγγιση στον σχεδιασμό, ο οποίος θα λαμβάνει υπόψη τις συνέπειες της παρέμβασης στις παραμέτρους που τον συγκροτούν.