Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αμοιρόπουλος Κώστας | 5 Μαΐου 2020, 15:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών στην ουσία υπονομεύει τους στόχους του σχολείου και της δουλειάς των εκπαιδευτικών. Η πιθανότητα 27 μαθητών σε ένα τμήμα είναι εξαιρετικά ανασταλτικό σε οποιοδήποτε επίπεδο παιδαγωγικής διαδικασίας ιδιαίτερα όταν δεν προβλέπονται βοηθοί εκπαιδευτικών ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί σε μία τάξη.Η αύξηση δεν είναι πρόοδος προς τα μπροστά αλλά επιστροφή στα παλιά!Τότε που είχαμε 30 μαθητές στην τάξη που μαζί με το 10% επιπλέον φτάναμε τα 33 παιδιά! Πρόοδος θα ήταν να προσφέρονται βοηθοί, τραπεζοκόμοι, καθαριστές, εξοπλισμός, καλύτερα κτίρια... Θα επιστρέψουμε στο παρελθόν; Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα αυξάνουν τον αριθμό των μαθητών χωρίς να υπάρχει η κατάλληλη αύξηση σε εκπαιδευτικούς και βοηθούς; Μπορεί το μοναδικό μας κριτήριο να είναι μόνο το οικονομικό; Πώς θα βελτιωθεί η παρεχόμενη εκπαίδευση μς αυτόν τον τρόπο; Σε τι ωφελεί αυτή τη στιγμή η αύξηση; Και ένα μικρό παράδειγμα: όταν υπηρετούσα σε ελληνικό νηπιαγωγείο στο εξωτερικό και το σχολείο μας αξιολογήθηκε από την εκεί υπηρεσία αξιολόγησης σχολείων, η αξιολογήτρια, με το που μπήκε στην τάξη μου, το πρώτο πράγμα που με ρώτησε είναι "πού είναι η βοηθός σου". Και είχα μόνο 12 παιδιά!. Όταν της απάντησα ότι στα ελληνικά σχολεία δεν υπάρχουν βοηθοί με κοιτούσε με δυσπιστία και τρομερή έκπληξη .... "και τι κάνετε όταν συμβεί κάτι που χρειάζεται την απρόσκοπτη προσοχή σας;" Μπορεί να απαντήσει το υπουργείο και υπουργός σε αυτό το ερώτημα παρακαλώ;