• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ Φ.' | 5 Μαΐου 2020, 15:34

    Είκοσι χρόνια στην τεχνική Εκπαίδευση, αυτό που έχω διαπιστώσει, είναι ότι αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για τον εκπαιδευτικό των ΕΠΑΛ, να υπάρχουν μεγαλύτεροι μαθητές στην τάξη. Είναι πιο ώριμοι, (εκτός ίσως από μεμονωμένες περιπτώσεις, τις οποίες προσωπικά, εγώ δεν έχω συναντήσει ποτέ, στην τάξη), κρατάνε μια ισορροπία στη διδακτική διαδικασία και οι μικρότεροι προσαρμόζονται σ' ένα ευνοϊκότερο και αποδοτικότερο, για όλους, μαθησιακό κλίμα. Πολλές είναι μάλιστα οι περιπτώσεις, που αυτοί οι μαθητές, θα προστατεύσουν άλλους, στους οποίους ασκείται οποιουδήποτε είδους βίας και εκφοβισμού. Επίσης, σκεφτείτε λίγο την πόρτα, που κλείνετε στα παιδιά, τα οποία επιθυμούν να παρακολουθήσουν δεύτερη ειδικότητα, στα ημερήσια ΕΠΑΛ και είναι πολλοί αυτοί, ειδικά στην επαρχία, όπου δεν υπάρχουν εσπερινά σχολεία. Πάρα πολλοί από τους μαθητές μας, ειδικά των συναφών ειδικοτήτων, τελειώνουν και δεύτερη ειδικότητα (ψυκτικοί-υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι-ηλεκτρονικοί κλπ), αμέσως μετά, που θα ολοκληρώσουν τον κύκλο σπουδών τους, πριν ξεκινήσουν την επαγγελματική τους ζωή, στη δωρεάν τεχνική εκπαίδευση, που τους προσφέρεται, για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην απαιτητική εργασιακή αρένα, των καιρών μας. Μόλις πρόσφατα βιώσαμε την ανικανότητα της χώρας μας, στον παραγωγικό (δευτερογενή) τομέα, μη ψαλιδίζετε τις δυνατότητες της τεχνικής εκπαίδευσης, αλλά προσπαθήστε να της δώσετε την ώθηση, που χρειάζεται και τη θέση, που της αξίζει.