Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΗΛΙΟΥ | 5 Μαΐου 2020, 15:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα, το μάθημα ΤΠΕ-Πληροφορικής στο δημοτικό πρέπει να ειναι 2 ώρες σε κάθε τάξη ώστε να υπάρχει αρκετός χρόνος για τη διδασκαλία Ρομποτικής καιτην παροχή επαρκής γνώσης και ανάπτυξη των ικανοτητων και δεξιοτήτων των μαθητών. Με 1 ώρα την εβδομάδα ανά τάξη, το χρόνο περίπου 25 ώρες, ΔΕ μπορεί ο μαθητής δημοτικού να αναπτύξει τις γνώσεις δεξιότητες και ικανότητές του. Και από τη στιγμή που το υπουργείο έχει στα σχέδιά του τη διδασκαλία της Ρομποτικής και επειδή θέλουμε να συμμετέχουμε ως σχολείο σε αυτούς τους διαγωνισμούς για την εξέλιξη και πρόοδο των μαθητών μας, δεν είναι αρκετές 25 ώρες το χρόνο περίπου. Επίσης κάθε εκπαιδευτικός Πληροφορικής πρέπει να ορίζεται ως Υπεύθυνος Εργαστηρίου Πληροφορικής με μείωση του εκπαιδευτικού του ωραρίου ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ώρες και απαλλαγή από εφημερίες και εξωδιδακτικές υπηρεσίες-εργασίες ώστε να μπορεί να συντηρεί το εργαστήριο Πληροφορικής, να προετοιμάζει τις συσκευές ρομποτικής, να βοηθάει το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό και το σχολείο σε θέματα τεχνολογίας. Όπως είδαμε όλοι, στην εξ αποστάσεως εκπαιδευση οι πληροφορικοί είναι κυρίως η ειδικότητα που βοήθησε με κάθε τρόπο τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και η ηγεσία του υπουργείου παιδείας ευχαρίστησε από μερους της τους Πληροφορικούς. Επίσης αναφέρετε ενίσχυση Πληροφορικής χωρίς να αυξάνεται το ωράριό μας. Επίσης ΔΕΝ αναφέρθηκε τίποτα για το ΑΝ διδάξουμε και ΠΟΣΕΣ ώρες στο νηπιαγωγείο.