Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ιωάννα Μπ. | 5 Μαΐου 2020, 15:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με την αξία των Λατινικών: Αρχικά, η Λατινική γλώσσα αποτελεί τη βάση των περισσοτέρων ευρωπαϊκών λατινογενών γλωσσών, ευρέως χρησιμοποιουμένων τόσο στις ανθρωπιστικές όσο και στις θετικές επιστήμες. Εξάλλου, οι περισσότερες επιστημονικές ορολογίες απαντώνται στα Λατινικά (από τη Νομική μέχρι την Ιατρική, τη Χημεία και τη Φαρμακευτική). Ως προς τη χρησιμότητα της Λατινικής γλώσσας ως διδασκόμενο και εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλήνιες εξετάσεις, αξίζει να λάβει κανείς υπόψη ότι τα Λατινικά όχι μόνο αποτελούν απαραίτητη και χρήσιμη προϋπόθεση για ένα πολύ υψηλό ποσοστό μαθητών που επιθυμούν την εισαγωγή σε τμήματα Φιλοσοφικών και Παιδαγωγικών Σχολών, αλλά κυρίως διασφαλίζουν την αντικειμενική αξιολόγηση όλων των μαθητών της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, καθώς ο τρόπος εξέτασής τους δεν αφήνει περιθώρια υποκειμενικής αξιολόγησης.