Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΤΖΟΥΦΑ | 5 Μαΐου 2020, 15:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την Β' ξένη γλώσσα> 1.Να διδασκονται τα παιδιά στο δημοτικό την Β' ξένη γλώσσα που πράγματι επιλέγουν και όχι αυτή που πλειοψηφεί το τμήμα. Δεν είναι λογικό να βάζουμε ένα παιδί να επιλέγει μια γλώσσα κι έπειτα να το αναγκάζουμε να διαλέξει μια γλώσσα που δεν επέλεξε. Συνήθως μέχρι τώρα για μικρές διαφορές για παράδειγμα σε ένα τμήμα 25 παιδιών, που τα 13 επιλέγουν την χ ξένη γλώσσα, αναγκάζονται και τα υπόλοιπα 12 να τη διδαχτουν, χωρίς να το επιθυμουν. 2.Τα τμήματα να μοιράζονται σε δυο μικρότερα και να γίνεται παράλληλη διδασκαλία των δυο ξένων γλωσσών από τους καθηγητές Αν τα παιδιά διδάσκονται εξ αρχής την γλώσσα που επιθυμούν πραγματικά και όχι αυτή που τους επιβλήθηκε, θα μπορούν να συνεχίσουν στο γυμνάσιο και να φτάσουν σε κάποιο σεβαστό επίπεδο γλωσσομάθειας. Το γεγονός ότι τα παιδιά δεν διδάσκονται την γλώσσα που πραγματικά επιθυμούν στο δημοτικό, έχει ως αποτέλεσμα στο γυμνάσιο να αλλάζουν και να ξεκινάνε πάλι από μηδενικό επίπεδο. Όλο αυτό προυποθέτει προφανώς περισσότερους διορισμούς μονίμων ή έστω αναπληρωτών καθηγητών β ξένης γλώσσας, όπου παρουσιάζονται ανάγκες.