Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Γκίνη Μαργαρίτα | 5 Μαΐου 2020, 15:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 4: Θεωρώ ότι η αύξηση του αριθμού των μαθημάτων σε 7 εντείνει το άγχος των μαθητών χωρίς να τους προσφέρει κάτι ουσιαστικό . Τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία έχουν ανάγκη να έχουν ελεύθερο χρόνο να σχετίζονται με τους συνομηλίκους τους, να συνομιλούν. Η εφηβεία είναι μια δύσκολη ηλικιακή φάση και η επιβάρυνση με διαδικασίες αξιολόγησης που κατά κανόνα καλούν τα παιδιά να αποδείξουν τι γνωρίζουν, δε βοηθά την ψυχολογία τους. Δυστυχώς δε φαίνεται να μάθαμε κάτι από την τραγική κατάσταση των Λυκείων της χώρας που η φροντιστηριακή εκπαίδευση τα έχει υποκαταστήσει πλήρως και αντί να παρέχουν παιδεία, παρέχουν εξειδικευμένη γνώση για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και αφήνουν τα νέα παιδιά της χώρας χωρίς ευρυμάθεια .