Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ | 5 Μαΐου 2020, 15:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύγχρονοι μέθοδοι διδασκαλίας που προωθούν την συνεργασία,κριτική σκέψη,υψηλού τύπου γνωστικών δεξιοτήτων,αποτελούν τα κύρια σημεία στις σύγχρονες μεθόδους μάθησης. Η αύξηση των παιδιών ανά τμήμα δεν βοηθά στην καλύτερη διδασκαλία και στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών για αναβάθμιση της παιδείας. Η εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας γίνεται αδύνατη καθώς αυξάνει ο αριθμός των παιδιών. Η μείωση των αριθμών των μαθητών-τριων ανά τμήμα είναι μονόδρομος εάν θέλουμε την ποιότητα έναντι της ποσότητας. Οι συνθήκες και οι υποδομές των σχολείων στις μεγάλες πόλεις είναι απαγορευτικές και μερικές φορές απαράδεκτες για αύξηση των τμημάτων. Καλύτερη και ποιοτικότερη εκπαίδευση.