Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γκίνη Μαργαρίτα | 5 Μαΐου 2020, 15:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 7: Η επαναφορά των λατινικών με βρίσκει αντίθετη. Αποτελεί εξειδικευμένη γνώση και θα μπορούσε να διδάσκεται στα Πανεπιστήμιο, για όποιον φοιτητή το επιθυμεί. Η γλώσσα μας δεν είναι λατινογενής για να είναι εξεταζόμενο μάθημα για την εισαγωγή στα ελληνικά Πανεπιστήμια. Αντίθετα η κοινωνιολογία αποσκοπεί στην καλλιέργεια ενός ήθους που αφορά κάθε πολίτη όχι μόνο τους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με τις ανθρωπιστικές επιστήμες. Ακόμα και ο μαθητής Λυκείου που ως φοιτητής θα ενταχθεί για παράδειγμα σε μια σχολή Μηχανολογίας θα πρέπει να είναι σε θέση να συνειδητοποιεί το κοινωνικό αντίκτυπο των πεπραγμένων του.