Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γκίνη Μαργαρίτα | 5 Μαΐου 2020, 16:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 49: Η αύξηση του ελάχιστου αριθμού φοιτητών είναι μια επικίνδυνη ενέργεια αν ληφθεί υπόψη η πραγματικότητα μιας σχολικής τάξης. Πέρα από τον αριθμό των μαθητών χρειάζεται να ληφθεί σοβαρά υπόψη ποιοι είναι αυτοί οι μαθητές. Είναι γενικά παραδεκτό από την επιστημονική κοινότητα ότι περίπου το 20% των μαθητών παρουσιάζει δυσκολίες Ειδικού Τύπου. Σε μία σχολική τάξη είναι απίθανο να μην υπάρχει μαθητής με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Βρισκόμαστε στο 2020, στο κέντρο της Αθήνας και στο 3ο Δημοτικό σχολείο Αθηνών δεν υπάρχει Τμήμα Ένταξης. Είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός σε μια τάξη 20 παιδιών να διδάσκει, να λειτουργεί ως παιδονόμος και ταυτόχρονα να εκτελεί χρέη Ειδικού Παιδαγωγού; Επίσης σε τάξεις χωρητικότητας 15 μαθητών υπάρχουν 20 μαθητές και μιλάμε για αύξηση του αριθμού των μαθητών...