Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος Ι. | 5 Μαΐου 2020, 16:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Τα 7ωρα ήταν μάλλον ότι σωστότερο εφαρμόστηκε εδώ και δεκαετίες στη Γ' Λυκείου. Φέτος αποδείχθηκαν σωτήρια. Η διατήρησή τους είναι επιβεβλημένη. 2. Οι ώρες Προσανατολισμού στη Β' Λυκείου είναι πολύ λίγες.Σε σύνολο 35 ωρών, πρέπει να είναι κατ΄ελάχιστον 12. 3. Ας ξεκαθαρίσουμε το ρόλο του Λυκείου και ιδίως της Β' και της Γ'. Όσο θα υπάρχουν εισαγωγικές εξετάσεις, θα είναι προπαρασκευαστικές τάξεις για τα ΑΕΙ και τίποτα περισσότερο. Κανένας μαθητής δεν ασχολήθηκε ποτέ και δεν θα ασχοληθεί ποτέ με τα μαθήματα Γενικής Παιδείας στις τάξεις αυτές. Εκτός κι αν θέλουμε να εξαπατούμε τους εαυτούς μας. 4. Το "κόντρα μάθημα", αν παραμείνει, ας είναι γενικότερου και διευρυμένου ενδιαφέροντος, με στοιχεία γενικής μόρφωσης. Η εξειδίκευσή του θα το μετατρέψει σε άλλο ένα μάθημα αγγαρείας. 5. Μήπως πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των μαθημάτων, ιδίως στο Λύκειο; Είναι πάρα πολλά τα μαθήματα στην Α' και στη Β' Λυκείου και είναι βέβαιη η επιδερμική αντιμετώπισή τους. 6. Οι εξετάσεις, εφόσον μιλάμε για Εθνικό Απολυτήριο, πρέπει να είναι στα ίδια θέματα, την ίδια ημέρα για όλους. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα προκληθούν ανισότητες. Ευχαριστώ.