Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Σχόλιο του χρήστη Πανελλήνιος Σύλλογος Ασθενών με Νευροϊνωμάτωση | 5 Μαΐου 2020, 16:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα παιδιά με Αναπηρίες,ΔΕΠΥ,Δ.Α.Δ. κ.α θέλουν πρώιμη σχολική υποστήριξη από ειδικούς (Λογοπεδικούς, Εργοθεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς), δηλ. ειδικά υποστηρικτικά προγράμματα επιμόρφωσης και ειδικής αγωγής, καθώς και περαιτέρω βοήθεια καθ’ όλη τη σχολική τους ζωή από εκπαιδευτικούς με ειδική επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή, προκειμένου να κατορθώσουν να υπερβούν τις δυσκολίες από τις υψηλές απαιτήσεις του σχολείου τους. Επισημαίνουμε ότι η προωθούμενη «αναβάθμιση» του σχολείου κινδυνεύει να μετατρέψει το σχολείο σε «σχολείο αρίστων», στο οποίο θα παραπαίουν τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δεξιότητες.