Άδικο τα παιδιά που μόχθησαν πριν ένα ή δύο χρόνια στην στ δημοτικού για να περάσουν σε ένα καλύτερο σχολείο δίνοντας εξαιρετικά απαιτητικές εξετάσεις και συχνά πηγαίνοντας σε φροντιστήριο μακριά από το σπίτι τους επιπλέον των υπολοίπων εξωσχολικών δραστηριοτήτων τους (ξένες γλώσσες, αθλητισμός, μουσική) να πρέπει μετά να ξαναπεράσουν το ίδιο σε 3 χρόνια (και σε άλλα 3 πανελλήνιες). ΠΡέπει να προβλεφθεί για όλα τα παιδιά των προτύπων γυμνασίων, όχι μόνο μεταβατικά για όσα ήδη φοιτούν, η εισαγωγή στο λύκειο χωρίς εξετάσεις, ενδεχομένως με απαίτηση κάποιου ελάχιστου μέσου όρου. Οι εξετάσεις δεν είναι αυτοσκοπός.
Άδικο τα παιδιά που μόχθησαν πριν ένα ή δύο χρόνια στην στ δημοτικού για να περάσουν σε ένα καλύτερο σχολείο δίνοντας εξαιρετικά απαιτητικές εξετάσεις και συχνά πηγαίνοντας σε φροντιστήριο μακριά από το σπίτι τους επιπλέον των υπολοίπων εξωσχολικών δραστηριοτήτων τους (ξένες γλώσσες, αθλητισμός, μουσική) να πρέπει μετά να ξαναπεράσουν το ίδιο σε 3 χρόνια (και σε άλλα 3 πανελλήνιες). ΠΡέπει να προβλεφθεί για όλα τα παιδιά των προτύπων γυμνασίων, όχι μόνο μεταβατικά για όσα ήδη φοιτούν, η εισαγωγή στο λύκειο χωρίς εξετάσεις, ενδεχομένως με απαίτηση κάποιου ελάχιστου μέσου όρου. Οι εξετάσεις δεν είναι αυτοσκοπός.