Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αρετή Χ | 5 Μαΐου 2020, 16:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα θα δυσκολέψει τους γονείς που θα χρειαστεί να μετακινούν τα παιδιά τους σε διπλανό Δήμο αντί να πηγαίνουν στο πιο κοντινό σχολείο στο σπίτι τους. Επίσης θα υποβαθμίσει την ποιότητα της εκπαίδευσης καθώς μειώνει τον χρόνο που μπορεί να δαπανήσει ο εκπαιδευτικός ανά μαθητή για επεξήγηση και επιπλέον διδασκαλία, οι πιο ευάλωτοι μαθητές που δεν έχουν βοήθεια από το σπίτι θα είναι αυτοί που θα επηρεαστούν περισσότερο. Τέλος, δεν είναι τυχαίο ότι τα εκπαιδευτικά συστήματα που έχουν λιγότερους μαθητές είναι πιο αποτελεσματικά. Σε χώρες που έχουν πολλούς μαθητές στο τμήμα (25-30 παιδιά), όπως στην Αγγλία, σε κάθε τμήμα υπάρχει βοηθός δασκάλου που αναλαμβάνει ομάδα μαθητών ταυτόχρονα με τη διδασκαλία του δασκάλου ενώ η διδασκαλία βασίζεται στην μάθηση σε μικρές ομάδες. Σε περίπτωση αύξησης μαθητών θα έπρεπε να εξεταστεί το ενδεχόμενο πρόσληψης βοηθών δασκάλους.