Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παντελής Κυριακίδης | 5 Μαΐου 2020, 16:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η υποβάθμιση των Μαθηματικών και η υποχρεωτική αφαίρεση τους από το άμεσο ενδιαφέρον των μελλοντικών επιστημόνων μας, θα είναι καταστροφικό για την γενικότερη παιδαγωγική τους κατάρτιση, για τον τρόπο σκέψη τους, για τα μαθηματικά όπλα που δεν θα έχουν για να αντιμετωπίσουν μελλοντικές καταστάσεις και για την εύρεση βέλτιστων λύσεων με επιστημονικούς λογισμούς. Δεν θα έχουν αναπτύξει το βασικό μαθηματικό υπόβαθρο που χρειάζεται σε όλες τις πανεπιστημιακές βαθμίδες γιατί πολύ απλά δεν θα το έχουν διδαχθεί και θα έχουν στραφεί σε άλλα θέματα. Σκεφτείτε το πολύ καλά , μην παίζετε με το μέλλον όλων μας.