Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΦΩΤΕΙΝΗ Χ | 5 Μαΐου 2020, 16:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της Μουσικής δεν αποτελεί μόνο αφορμή για εκτόνωση των παιδιών,αλλά έχει σπουδαίο ρόλο στην ψυχοκινητική τους διάπλαση,όπως επίσης και στην επιπλέον ανάπτυξη του εγκεφάλου τους, μέσω μοναδικών πολλαπλών συνάψεων όπου ανεβάζουν αποδεδειγμένα την γενικότερη ικανότητα πρόσληψης γνώσεων και την πολλαπλή ευφυία τους. Ο αρχαίος φιλόσοφος Σωκράτης θεωρούσε τον εαυτό του αμόρφωτο,επειδή δεν γνώριζε να παίζει μουσικό όργανο και ξεκίνησε μαθήματα σε μεγάλη ηλικία (βιβλίο Μουσικής ΣΤ΄Δημοτικού)!Είναι λοιπόν η μουσική καλλιέργεια άρρηκτα συνδεδεμένη με το πολιτιστικό επίπεδο ενός ανθρώπου. Για να γίνει ολοκληρωμένα σαν μάθημα στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση,απαιτείται η αύξηση των διδακτικών ωρών σε όλες τις τάξεις,έτσι ώστε να μπορεί να παραχθεί ουσιαστικό έργο και να πάψει επιτέλους να αποτελεί ουραγό των υπόλοιπων μαθημάτων και σημαντικό μόνο για την πλαισίωση των σχολικών εκδηλώσεων.