Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σοφία Μπ. | 5 Μαΐου 2020, 16:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να καταθέσω κάποιες απόψεις σχετικά με: - την πρόσβαση σε σχολές /τμήματα Πληροφορικής Όσοι/όσες εισάγονται στις σχολές και τα τμήματα Πληροφορικής (σε Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία) θα πρέπει να εξετάζονται στο μάθημα Πληροφορικής (ΑΕΠΠ). Το 2020 είναι απαράδεκτο να εισάγεται κάποιος σε τμήματα Πληροφορικής χωρίς να έχει διδαχθεί/εξεταστεί στην Πληροφορική, όπως θα συμβεί φέτος. Είναι σα να μπαίνει κάποιος στην ιατρική χωρίς να έχει εξεταστεί ή και διδαχθεί Βιολογία! Καλό θα είναι ένα νέο, βελτιωμένο βιβλίο μαθητή και βιβλίο ασκήσεων αντί των τεσσάρων που χρησιμοποιούνται. - πρόσβαση υποψηφίων ομάδας προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής στα τμήματα Μαθηματικών Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στις σχολές/τμήματα Μαθηματικών εφόσον εξετάζονται στα ίδια μαθηματικά με τους υποψηφίους της Θετικής ομάδας προσανατολισμού. - το πρόγραμμα μαθημάτων της Α’ Λυκείου Το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής χρειάζεται να γίνει υποχρεωτικό και τουλάχιστον δίωρο για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της α’ λυκείου. Το μάθημα να είναι εργαστηριακό και να προβλέπεται και 2ος εκπαιδευτικός στα μεγάλα τμήματα. - το πρόγραμμα μαθημάτων της Β’ Λυκείου Το μάθημα της Πληροφορικής (Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ) θα πρέπει να γίνει δίωρο. Κανένα μάθημα δεν θα πρέπει να είναι μονόωρο. Συμβαίνει να χάνονται μαθήματα λόγω αργίας, εκδρομών κλπ με συνέπεια να «χάνεται» η επαφή των μαθητών με το μάθημα, αλλά και περιορίζεται ο συνολικός αριθμός των διδακτικών ωρών. - το πρόγραμμα μαθημάτων της Γ’ Λυκείου Η εμπειρία του 7ωρου του προσανατολισμού στη Γ΄Λυκείου ήταν πάρα πολύ θετική. Υπήρχε χρόνος για κατανόηση, εμπέδωση, εμβάθυνση της ύλης και περισσότερη ενεργητική συμμετοχή από τα παιδιά παρόλη την αύξηση της ύλης. Το μάθημα της Πληροφορικής θα πρέπει να διδάσκεται και στη Θετική ομάδα προσανατολισμού και να εξετάζεται για εισαγωγή σε σχολές Πληροφορικής και άλλες σχετικές σχολές και τμήματα όπως π.χ. Μαθηματικό, στρατιωτικές σχολές. Επίσης, θεωρώ πως το μάθημα των Λατινικών καλώς εισάγεται στην Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών καθώς χρειάζεται σε σχολές του αντίστοιχου πεδίου. Ωστόσο, κρίνω απαραίτητη και την εξέταση της Κοινωνιολογίας για ορισμένες σχολές ανθρωπιστικών σπουδών π.χ. Κοινωνιολογίας, Ψυχολογίας. Επίσης, το μάθημα ίσως θα ήταν χρήσιμο για τις οικονομικές σχολές. Τέλος, η τεχνική υποστήριξη των εργαστηρίων, αλλά και του υπόλοιπου υπολογιστικού εξοπλισμού των σχολείων να γίνεται από εξειδικευμένο και επαρκές προσωπικό ανά περιοχή σχολείων (Επαναλειτουργία και αναβάθμιση των ΠΛΗΝΕΤ).