Ειλικρινά αναρωτιέμαι, υπάρχουν δημοσιεύσεις στην χώρα μας για το πόσο βελτιώθηκε η γνώση των αγγλικών των μαθητών ύστερα από την εισαγωγή τους στην πρώτη και δευτέρα δημοτικού? Εάν υπάρχουν θα άξιζε να τις δει κανείς και αν όντως βελτιώθηκε τότε θα μπορούσε να σκεφτεί αν πρέπει να τα εισάγει σε μικρότερες ηλικίες.
Κανείς όμως δεν λαμβάνει υπόψη του το γεγονός ότι ο εγκέφαλος διαφορετικών παιδιών ωριμάζει σε διαφορετική ηλικία και όσο πιο απαιτητικά γίνονται τα προγράμματα στις μικρές τάξεις, τόσο αυξάνουν οι πελάτες των λογοθεραπευτών και γεμίζουν από τραυματισμένα ψυχολογικά παιδιά που νομίζουν πως είναι δυσλεκτικά ενώ τις περισσότερες φορές απλά έχουν υποχρεωθεί να ανταπεξέλθουν σε μαθησιακές απαιτήσεις που είναι πρώιμες για αυτά.
Ειλικρινά αναρωτιέμαι, υπάρχουν δημοσιεύσεις στην χώρα μας για το πόσο βελτιώθηκε η γνώση των αγγλικών των μαθητών ύστερα από την εισαγωγή τους στην πρώτη και δευτέρα δημοτικού? Εάν υπάρχουν θα άξιζε να τις δει κανείς και αν όντως βελτιώθηκε τότε θα μπορούσε να σκεφτεί αν πρέπει να τα εισάγει σε μικρότερες ηλικίες. Κανείς όμως δεν λαμβάνει υπόψη του το γεγονός ότι ο εγκέφαλος διαφορετικών παιδιών ωριμάζει σε διαφορετική ηλικία και όσο πιο απαιτητικά γίνονται τα προγράμματα στις μικρές τάξεις, τόσο αυξάνουν οι πελάτες των λογοθεραπευτών και γεμίζουν από τραυματισμένα ψυχολογικά παιδιά που νομίζουν πως είναι δυσλεκτικά ενώ τις περισσότερες φορές απλά έχουν υποχρεωθεί να ανταπεξέλθουν σε μαθησιακές απαιτήσεις που είναι πρώιμες για αυτά.