Διαφωνώ με τις εξετάσεις στα Πρότυπα Γυμνάσια για την εισαγωγή στο συνδεδεμένο Λύκειο. Το ξεσκαρτάρισμα παιδιών με εξετάσεις του κατά πόσο έχουν εμπεδώσει και μπορούν καλά να παπαγαλίσουν, την ύλη του Υπουργείου, της Γ’ γυμνασίου δεν αποτελεί κριτήριο Αριστείας και σίγουρα αντιβαίνει τη λογική δημιουργίας Προτύπων.
Περιμέναμε τα Πρότυπα να μπορούν να ανταποκριθούν στις ευρύτερες γνωστικές απαιτήσεις και ευαισθησίες των παιδιών που απευθύνονται σε αυτά και όχι να τα βάζουν να αποστηθίζουν τις «σωστές» απαντήσεις από Τράπεζες Θεμάτων, για θεωρούνται επιτυχημένα.
Διαφωνώ με τις εξετάσεις στα Πρότυπα Γυμνάσια για την εισαγωγή στο συνδεδεμένο Λύκειο. Το ξεσκαρτάρισμα παιδιών με εξετάσεις του κατά πόσο έχουν εμπεδώσει και μπορούν καλά να παπαγαλίσουν, την ύλη του Υπουργείου, της Γ’ γυμνασίου δεν αποτελεί κριτήριο Αριστείας και σίγουρα αντιβαίνει τη λογική δημιουργίας Προτύπων. Περιμέναμε τα Πρότυπα να μπορούν να ανταποκριθούν στις ευρύτερες γνωστικές απαιτήσεις και ευαισθησίες των παιδιών που απευθύνονται σε αυτά και όχι να τα βάζουν να αποστηθίζουν τις «σωστές» απαντήσεις από Τράπεζες Θεμάτων, για θεωρούνται επιτυχημένα.