Πραγματικά, δεν καταλαβαίνω το λόγο που οι μαθητές του πρότυπου Γυμνασίου πρέπει να εξεταστούν γραπτώς για να συνεχίσουν στο αντίστοιχο Λύκειο. Δηλαδή τα παιδιά, τελειώνοντας την Γ’ γυμνασίου, θα έχουν διπλές εξετάσεις (προαγωγικές και εισαγωγικές ).
Είναι τόσο σπουδαίο και αναγκαίο τα παιδιά να υποστούν ξανά για 2η φορά μέσα σε 3 χρόνια αυτή την πνευματική και ψυχική εξουθένωση αφήνοντας παρέες, αθλητικές δραστηριότητες, την ενασχόλησή τους με τους ομίλους (που πέρα από την πολύπλευρη γνώση που προσφέρουν, καλλιεργούν κοινωνικές &επικοινωνιακές δεξιότητες), για να αφιερώσουν όλο τον χρόνο τους (ελεύθερο και μη!) σε 2,3?(ποιος ξέρει) μαθήματα, βάζοντας στην άκρη όλα τα υπόλοιπα και την πολυδιάστατη γνώση που τους δίνουν.
Γιατί, ένας μαθητής πρέπει να αποδείξει ότι είναι άξιος όταν :
Aξιολογείται στις εργασίες του, στο προφορικό, στο γραπτό λόγο, καθημερινά επί 3 χρόνια δεκάδες φορές σε ένα υψηλών απαιτήσεων σχολικό περιβάλλον?
Ποιο είναι το κριτήριο που δεν λαμβάνει υπ’ όψιν, την προσωπική προσπάθεια αυτών των παιδιών που πολλές φορές υπερβάλλουν εαυτόν και χαρακτηρίζει εμμέσως ως «χαριστικούς» τους βαθμούς των εκπαιδευτικών αμφισβητώντας τη δουλειά που κάνουν.
Κάντε τον κόπο (αν και ήδη γνωρίζετε)και κοιτάξτε στις πανελλαδικές του 2019 την συντριπτική επιτυχία των υποψηφίων της Γ ΄Λυκείου , που ΔΕΝ αμφισβητήθηκαν και ΔΕΝ αξιολογήθηκαν με εισαγωγικές στο Λύκειο!
Συνεχίστε να δείχνετε Εμπιστοσύνη στους 15άρηδες .
Έχουν αποδείξει ότι αξίζουν και πρέπει να συνεχίσουν στον ίδιο περιβάλλον , να ολοκληρώσουν αυτό που ξεκίνησαν. Στο σχολείο που προάγει τη γνώση και την προσωπικότητα , με τους φίλους που ήδη έχουν κάνει και που αισθάνονται άνετα γιατί έχουν τα ίδια κοινά ενδιαφέροντα.
Αυτό που χρειάζονται είναι ηρεμία και χρόνο για να επεξεργαστούν τα ερεθίσματα , να καλλιεργήσουν και να ξεδιπλώσουν τις όποιες δεξιότητες έχουν.
Εξ’ άλλου ο νόμος είναι σαφής για την συνέχιση της φοίτησης στο Λύκειο χωρίς εισαγωγικές.
Όπως συνεχίζει να ισχύει η αυτοδίκαιη (χωρίς άλλες κληρώσεις) μετάβαση στο Λύκειο για τα παιδιά των πειραματικών σχολείων , το ίδιο πρέπει να συνεχίσει και για τους μαθητές των προτύπων Γυμνασίων.
Ειδάλλως, έχουμε 2 μέτρα και 2 σταθμά?
Όσο για την ευκαιρία και σε άλλους μαθητές που επιζητούν μία θέση στα πρότυπα Λύκεια υπάρχουν τρόποι.
Δημιουργείστε περισσότερες θέσεις-τμήματα-αίθουσες-Πρότυπα.
Ενθαρρύνετέ τα παιδιά να ανοίξουν τα φτερά τους.
ΜΗΝ κλονίσετε την εμπιστοσύνη τους
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ
Πραγματικά, δεν καταλαβαίνω το λόγο που οι μαθητές του πρότυπου Γυμνασίου πρέπει να εξεταστούν γραπτώς για να συνεχίσουν στο αντίστοιχο Λύκειο. Δηλαδή τα παιδιά, τελειώνοντας την Γ’ γυμνασίου, θα έχουν διπλές εξετάσεις (προαγωγικές και εισαγωγικές ). Είναι τόσο σπουδαίο και αναγκαίο τα παιδιά να υποστούν ξανά για 2η φορά μέσα σε 3 χρόνια αυτή την πνευματική και ψυχική εξουθένωση αφήνοντας παρέες, αθλητικές δραστηριότητες, την ενασχόλησή τους με τους ομίλους (που πέρα από την πολύπλευρη γνώση που προσφέρουν, καλλιεργούν κοινωνικές &επικοινωνιακές δεξιότητες), για να αφιερώσουν όλο τον χρόνο τους (ελεύθερο και μη!) σε 2,3?(ποιος ξέρει) μαθήματα, βάζοντας στην άκρη όλα τα υπόλοιπα και την πολυδιάστατη γνώση που τους δίνουν. Γιατί, ένας μαθητής πρέπει να αποδείξει ότι είναι άξιος όταν : Aξιολογείται στις εργασίες του, στο προφορικό, στο γραπτό λόγο, καθημερινά επί 3 χρόνια δεκάδες φορές σε ένα υψηλών απαιτήσεων σχολικό περιβάλλον? Ποιο είναι το κριτήριο που δεν λαμβάνει υπ’ όψιν, την προσωπική προσπάθεια αυτών των παιδιών που πολλές φορές υπερβάλλουν εαυτόν και χαρακτηρίζει εμμέσως ως «χαριστικούς» τους βαθμούς των εκπαιδευτικών αμφισβητώντας τη δουλειά που κάνουν. Κάντε τον κόπο (αν και ήδη γνωρίζετε)και κοιτάξτε στις πανελλαδικές του 2019 την συντριπτική επιτυχία των υποψηφίων της Γ ΄Λυκείου , που ΔΕΝ αμφισβητήθηκαν και ΔΕΝ αξιολογήθηκαν με εισαγωγικές στο Λύκειο! Συνεχίστε να δείχνετε Εμπιστοσύνη στους 15άρηδες . Έχουν αποδείξει ότι αξίζουν και πρέπει να συνεχίσουν στον ίδιο περιβάλλον , να ολοκληρώσουν αυτό που ξεκίνησαν. Στο σχολείο που προάγει τη γνώση και την προσωπικότητα , με τους φίλους που ήδη έχουν κάνει και που αισθάνονται άνετα γιατί έχουν τα ίδια κοινά ενδιαφέροντα. Αυτό που χρειάζονται είναι ηρεμία και χρόνο για να επεξεργαστούν τα ερεθίσματα , να καλλιεργήσουν και να ξεδιπλώσουν τις όποιες δεξιότητες έχουν. Εξ’ άλλου ο νόμος είναι σαφής για την συνέχιση της φοίτησης στο Λύκειο χωρίς εισαγωγικές. Όπως συνεχίζει να ισχύει η αυτοδίκαιη (χωρίς άλλες κληρώσεις) μετάβαση στο Λύκειο για τα παιδιά των πειραματικών σχολείων , το ίδιο πρέπει να συνεχίσει και για τους μαθητές των προτύπων Γυμνασίων. Ειδάλλως, έχουμε 2 μέτρα και 2 σταθμά? Όσο για την ευκαιρία και σε άλλους μαθητές που επιζητούν μία θέση στα πρότυπα Λύκεια υπάρχουν τρόποι. Δημιουργείστε περισσότερες θέσεις-τμήματα-αίθουσες-Πρότυπα. Ενθαρρύνετέ τα παιδιά να ανοίξουν τα φτερά τους. ΜΗΝ κλονίσετε την εμπιστοσύνη τους ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ