Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Κ. | 5 Μαΐου 2020, 16:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιβάλλεται η διατήρηση των επταώρων στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄Λυκείου με ταυτόχρονη αναδιάρθρωση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης. Η σύντομη φετινή εμπειρία τουλάχιστον αυτό έδειξε. Όσων αφορά την ενοποίηση Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας, εφόσον δεν θα υπάρχει η δυνατότητα <> και δεύτερου πεδίου με εξέταση σε πέμπτο μάθημα, δεν έχει νόημα οι μαθητές που εξετάζονται στα Μαθηματικά να παρακολουθούν Βιολογία και το αντίστροφο. Θα οδηγήσει στο γνωστό φαινόμενο, κάποιοι να ενδιαφέρονται και κάποιοι καθόλου για τα συγκεκριμένα μαθήματα μέσα στο ίδιο τμήμα. Τέλος, για το <> μάθημα, γνώμη μου είναι ότι θα έχει και αυτό την τύχη των υπολοίπων μαθημάτων της Γ΄Λυκείου που δεν είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα.