Διαπίστωσα με έκπληξη ότι το άρθρο αυτό μετατράπηκε σε συζήτηση γύρω από την εξέλιξη των Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. με διδακτορικό.
Το αυτονόητο είναι ότι για να γίνεις μέλος ΔΕΠ, πρέπει να προκηρυχθεί μια θέση που το γνωστικό της πεδίο σε αφορά, να υποβάλλεις και προφανώς να εκλεγείς.
Εμείς για να γίνουμε καθηγητές πανεπιστημίου και να εξελιχθουμε υποβάλλαμε τα χαρτιά μας σε περιφερειακά πανεπιστήμια και εκλεγήκαμε. Μετακομίσαμε και αρχίσαμε να δουλεύουμε σε νέα περιβαλλοντα, με νέους συναδέλφους και αντίξοες συνθήκες. Δεν περιμέναμε ένα νομοσχέδιο να μας πάει παρακάτω και έτσι πρέπει να κάνουν και οι άξιοι Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. με διδακτορικό που θέλουν να εξελιχθούν. Αυτό ακριβώς σημαίνει ίσες ευκαιρίες και οτιδήποτε άλλο θα ήταν άδικο για εμάς που τολμήσαμε να διεκδικήσουμε μια θέση ΔΕΠ σε ΑΕΙ (όχι ΤΕΙ), και προχωράμε την ακαδημαική μας καριέρα σε αυτά.
Η αισχρή «τακτοποίηση» α) των διδασκόντων στα ΤΕΙ, με την αυτόματη εξέλιξη, χωρίς κρίση, των πρώην καθηγητών εφαρμογών των Τ.Ε.Ι. σε λέκτορες εφαρμογών και, μόλις αποκτήσουν διδακτορικό, σε λέκτορες, και β) των καθηγητών των ΤΕΙ με γελοίες διαδικασίες σε καθηγητές ΑΕΙ αποτελεί επίσης μεγάλή αδικία σε εμάς που πήραμε θέση στα ΑΕΙ (και όχι στα ΑΕΙ Γαβρόγλου) και θα έπρεπε αυτή η αδικία τουλάχιστον μισθολογικά να διορθωθεί.
Διαπίστωσα με έκπληξη ότι το άρθρο αυτό μετατράπηκε σε συζήτηση γύρω από την εξέλιξη των Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. με διδακτορικό. Το αυτονόητο είναι ότι για να γίνεις μέλος ΔΕΠ, πρέπει να προκηρυχθεί μια θέση που το γνωστικό της πεδίο σε αφορά, να υποβάλλεις και προφανώς να εκλεγείς. Εμείς για να γίνουμε καθηγητές πανεπιστημίου και να εξελιχθουμε υποβάλλαμε τα χαρτιά μας σε περιφερειακά πανεπιστήμια και εκλεγήκαμε. Μετακομίσαμε και αρχίσαμε να δουλεύουμε σε νέα περιβαλλοντα, με νέους συναδέλφους και αντίξοες συνθήκες. Δεν περιμέναμε ένα νομοσχέδιο να μας πάει παρακάτω και έτσι πρέπει να κάνουν και οι άξιοι Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. με διδακτορικό που θέλουν να εξελιχθούν. Αυτό ακριβώς σημαίνει ίσες ευκαιρίες και οτιδήποτε άλλο θα ήταν άδικο για εμάς που τολμήσαμε να διεκδικήσουμε μια θέση ΔΕΠ σε ΑΕΙ (όχι ΤΕΙ), και προχωράμε την ακαδημαική μας καριέρα σε αυτά. Η αισχρή «τακτοποίηση» α) των διδασκόντων στα ΤΕΙ, με την αυτόματη εξέλιξη, χωρίς κρίση, των πρώην καθηγητών εφαρμογών των Τ.Ε.Ι. σε λέκτορες εφαρμογών και, μόλις αποκτήσουν διδακτορικό, σε λέκτορες, και β) των καθηγητών των ΤΕΙ με γελοίες διαδικασίες σε καθηγητές ΑΕΙ αποτελεί επίσης μεγάλή αδικία σε εμάς που πήραμε θέση στα ΑΕΙ (και όχι στα ΑΕΙ Γαβρόγλου) και θα έπρεπε αυτή η αδικία τουλάχιστον μισθολογικά να διορθωθεί.