Η εισαγωγή των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο οδηγεί στη σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου. Κάτι τέτοιο είναι εντελώς αντίθετο με τον βασικό σκοπό του Νηπιαγωγείου, που είναι η ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη των νηπίων όπου η μάθηση επιδιώκεται χωρίς διακριτά γνωστικά αντικείμενα.
Δεν είναι τυχαίο ότι με την εισαγωγή των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο διαφωνούν όλοι οι Κοσμήτορες και οι Πρόεδροι των Παιδαγωγικών Τμημάτων της Ελλάδας. Τα παιδιά σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία έχουν ανάγκη από ένα πρόσωπο αναφοράς και όχι από εκπαιδευτικούς που θα περιφέρονται στα σχολεία για να συμπληρώσουν το διδακτικό τους ωράριο.
Επίσης, όταν σε μεγάλο ποσοστό τα προνήπια και τα νήπια έχουν ανάγκη από λογοθεραπεία γιατί δυσκολεύονται να αρθρώσουν καθαρά τους φθόγγους της ελληνικης γλώσσας, είναι οξύμωρο και εκτός πραγματικότητας να εισάγεται στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου μια ξένη γλώσσα που θα τα αγχώσει και θα ενισχύσει την ανασφάλεια τους, αν αυτά νιώσουν αδυναμία να ανταπεξέλθουν.
Οι πραγματικές ανάγκες του Νηπιαγωγείου είναι η έλλειψη υλικοτεχνικών υποδομών και η έλλειψη ειδικοτήτων όπως λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές και ψυχολόγοι, ειδικότητες που οι γονείς πληρώνουν από το υστέρημά τους για τις ανάγκες των παιδιών τους.
Σε ολόκληρη την Ευρώπη η διδασκαλία της ξένης γλώσσας ξεκινάει από την ηλικία των 6 ή 7 χρόνων και μόνο στο Βέλγιο, την Κύπρο και στην Πολωνία η ξένη γλώσσα διδάσκεται σε ηλικία κάτω των 6 χρόνων.
Η εισαγωγή των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο οδηγεί στη σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου. Κάτι τέτοιο είναι εντελώς αντίθετο με τον βασικό σκοπό του Νηπιαγωγείου, που είναι η ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη των νηπίων όπου η μάθηση επιδιώκεται χωρίς διακριτά γνωστικά αντικείμενα. Δεν είναι τυχαίο ότι με την εισαγωγή των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο διαφωνούν όλοι οι Κοσμήτορες και οι Πρόεδροι των Παιδαγωγικών Τμημάτων της Ελλάδας. Τα παιδιά σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία έχουν ανάγκη από ένα πρόσωπο αναφοράς και όχι από εκπαιδευτικούς που θα περιφέρονται στα σχολεία για να συμπληρώσουν το διδακτικό τους ωράριο. Επίσης, όταν σε μεγάλο ποσοστό τα προνήπια και τα νήπια έχουν ανάγκη από λογοθεραπεία γιατί δυσκολεύονται να αρθρώσουν καθαρά τους φθόγγους της ελληνικης γλώσσας, είναι οξύμωρο και εκτός πραγματικότητας να εισάγεται στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου μια ξένη γλώσσα που θα τα αγχώσει και θα ενισχύσει την ανασφάλεια τους, αν αυτά νιώσουν αδυναμία να ανταπεξέλθουν. Οι πραγματικές ανάγκες του Νηπιαγωγείου είναι η έλλειψη υλικοτεχνικών υποδομών και η έλλειψη ειδικοτήτων όπως λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές και ψυχολόγοι, ειδικότητες που οι γονείς πληρώνουν από το υστέρημά τους για τις ανάγκες των παιδιών τους. Σε ολόκληρη την Ευρώπη η διδασκαλία της ξένης γλώσσας ξεκινάει από την ηλικία των 6 ή 7 χρόνων και μόνο στο Βέλγιο, την Κύπρο και στην Πολωνία η ξένη γλώσσα διδάσκεται σε ηλικία κάτω των 6 χρόνων.