Η εισαγωγή των αγγλικών στο νηπιαγωγείο, οδηγεί στη σχολειοποίηση και είναι αντίθετη προς το βασικό σκοπό του νηπιαγωγείου, που είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του νηπίου και τη μάθηση να επιδιώκεται χωρίς διακριτά γνωστικά αντικείμενα. Αυτό που πραγματικά λείπει από το νηπιαγωγείο είναι οι υποδομές και ειδικότητες, όπως λογοθεραπευτές, ψυχολόγοι,κοινωνικοί λειτουργοί και εργοθεραπευτές.
Η εισαγωγή των αγγλικών στο νηπιαγωγείο, οδηγεί στη σχολειοποίηση και είναι αντίθετη προς το βασικό σκοπό του νηπιαγωγείου, που είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του νηπίου και τη μάθηση να επιδιώκεται χωρίς διακριτά γνωστικά αντικείμενα. Αυτό που πραγματικά λείπει από το νηπιαγωγείο είναι οι υποδομές και ειδικότητες, όπως λογοθεραπευτές, ψυχολόγοι,κοινωνικοί λειτουργοί και εργοθεραπευτές.