Η εισαγωγή των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο οδηγεί στη σχολειοποίηση και είναι αντίθετη προς το βασικό σκοπό του νηπιαγωγείου, που είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του νηπίου χωρίς διακριτά γνωστικά αντικείμενα. Δεν είναι τυχαίο ότι διαφωνούν όλοι οι Κοσμήτορες και οι Πρόεδροι όλων των παιδαγωγικών τμημάτων της Ελλάδος. Σε ολόκληρη την Ευρώπη η ξένη γλώσσα διδάσκεται από την ηλικία των 6 ή 7 ετών και πάνω, με εξαίρεση μόνο 3 χώρες.Αν κάτι λείπει στην πραγματικότητα από το Νηπιαγωγείο είναι οι υποδομές και πολύ συγκεκριμένες ειδικότητες όπως οι λογοθεραπευτές, οι εργοθεραπευτές, οι κοινωνικοί λειτουργοί και οι ψυχολόγοι σε όλα τα σχολεία!!!! Ειδικότητες που θα σταθούν δίπλα στο κάθε παιδί ουσιαστικά, υποστηρίζοντάς το στις όποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει προκειμένου να μεταβεί στο δημοτικό σχολείο όσο πιο έτοιμο γίνεται. Ειδικότητες, που αυτή τη στιγμή οι γονείς πληρώνουν αδρά ιδιώτες από τα πενιχρά εισοδήματά τους.
Η πραγματική μεταρρύθμιση είναι να δοθούν σε όλα τα παιδιά ίσες, πραγματικές, επί της ουσίας ευκαιρίες στη γνώση και στη μάθηση και όχι το να μάθουν τα νήπια τραγουδάκια στα αγγλικά!
Η εισαγωγή των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο οδηγεί στη σχολειοποίηση και είναι αντίθετη προς το βασικό σκοπό του νηπιαγωγείου, που είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του νηπίου χωρίς διακριτά γνωστικά αντικείμενα. Δεν είναι τυχαίο ότι διαφωνούν όλοι οι Κοσμήτορες και οι Πρόεδροι όλων των παιδαγωγικών τμημάτων της Ελλάδος. Σε ολόκληρη την Ευρώπη η ξένη γλώσσα διδάσκεται από την ηλικία των 6 ή 7 ετών και πάνω, με εξαίρεση μόνο 3 χώρες.Αν κάτι λείπει στην πραγματικότητα από το Νηπιαγωγείο είναι οι υποδομές και πολύ συγκεκριμένες ειδικότητες όπως οι λογοθεραπευτές, οι εργοθεραπευτές, οι κοινωνικοί λειτουργοί και οι ψυχολόγοι σε όλα τα σχολεία!!!! Ειδικότητες που θα σταθούν δίπλα στο κάθε παιδί ουσιαστικά, υποστηρίζοντάς το στις όποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει προκειμένου να μεταβεί στο δημοτικό σχολείο όσο πιο έτοιμο γίνεται. Ειδικότητες, που αυτή τη στιγμή οι γονείς πληρώνουν αδρά ιδιώτες από τα πενιχρά εισοδήματά τους. Η πραγματική μεταρρύθμιση είναι να δοθούν σε όλα τα παιδιά ίσες, πραγματικές, επί της ουσίας ευκαιρίες στη γνώση και στη μάθηση και όχι το να μάθουν τα νήπια τραγουδάκια στα αγγλικά!