Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Πανελλήνιος Σύλλογος Ασθενών με Νευροϊνωμάτωση | 5 Μαΐου 2020, 16:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρούμε αντιπαιδαγωγική την υποβολή μαθητών σε συνεχείς γραπτές εξετάσεις, είτε με τη μορφή των πρόχειρων διαγωνισμάτων (test), είτε με την μορφή των διαγωνισμάτων τριμήνου/τετραμήνου, ή των προαγωγικών εξετάσεων στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο με βάση των θεμάτων που επιλέγονται μέσα από τη σχετική Τράπεζα. Η εν λόγω διαδικασία οδηγεί σε σταδιακή εξόντωση των μαθητών αυτών, ειδικά όσων εξ αυτών δεν λαμβάνουν ενισχυτική διδασκαλία από ειδικούς επιστήμονες ή την σχετική υποστήριξη των γονέων τους. Eίναι σημαντικό να αναφέρουμε την μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων στις προαγωγικές εξετάσεις του Γυμνασίου και του Λυκείου για τα παιδιά με Νευροϊνωμάτωση.ΔΕΠΥ,Δ.Α.Δ .