Αρχική Αναδιάρθρωση ΔομώνA1. Ειδικές ρυθμίσεις του νομοσχεδίου αποβλέπουν στη σύνδεση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τη σχολική τάξη: με την καθιέρωση θέσεων ειδικών συμβούλων και β)με την απόσπαση μελών του επιστημονικού προσωπικού του ΙΕΠ σε σχολικές μονάδες. Πώς κρίνετε την πρόθεση αυτή και τι άλλο θα είχατε να προτείνετε.Σχόλιο του χρήστη ΕΥΗ | 19 Ιανουαρίου 2011, 16:41
Είναι αναγκαίο για την καλή λειτουργία των σχολείων να δοθεί, κάποια στιγμή και στη χώρα μας, βαρύτητα και στον ψυχοκοινωνικό ρόλο του σχολείου. Δε νοείται πια σχολική κοινότητα χωρίς την ύπαρξη κοινωνικών επιστημόνων(ψυχολογων, κοινωνικών λειτουργών). Το παιδαγωγικό κομμάτι έχει πολλές διαστάσεις, αλλά οι εκπαιδευτικοί δεν είναι δυνατόν να μπορούν να ανταπεξελθουν σε όλες. Οι σχολικοί σύμβουλοι θα μπορούσαν να καλύπτουν τα παιδαγωγικά κομμάτια, τι γίνεται όμως με όλα τα ψυχοκοινωνικά προβλήματα που υπάρχουν στη σχολική κοινότητα;