Διαφωνούμε με την εισαγωγή του προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως στα σχολεία, και δη στα νηπιαγωγεία.
Κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα και τον δικό του ρυθμό ψυχοσωματικής αναπτύξεως. Η άκαιρη ενημέρωση, και μάλιστα ενώπιον όλης της τάξεως, σε ηλικία, κατά την οποία δεν έχει γεννηθεί μέσα του η απορία περί της γενετησίας λειτουργίας, μπορεί να προκαλέσει μέσα του αισθήματα φόβου, αποστροφής, κακής περιεργείας, που ενδεχομένως οδηγήσουν στην αποϊεροποίηση μέσα στην άπλαστη και αθώα παιδική ψυχή του αυτής της ιερής και θαυμαστής λειτουργίας της ζωής.
Κατ’ εξοχήν αρμόδιοι για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους, και μάλιστα κατά την νηπιακή ηλικία, είναι μόνον οι γονείς τους, οι οποίοι διαισθάνονται πότε και πώς να μιλήσουν σε κάθε παιδί τους ιδιαιτέρως, αναλόγως της ιδιοσυγκρασίας του.
Οι ελάχιστες θλιβερές εξαιρέσεις γονέων, οι οποίοι κακομεταχειρίζονται ή αμελούν τα παιδιά τους, δεν μπορεί να αποτελέσουν κριτήριο για την επιβολή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως στα σχολεία, και μάλιστα στα νηπιαγωγεία.
Διαφωνούμε με την εισαγωγή του προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως στα σχολεία, και δη στα νηπιαγωγεία. Κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα και τον δικό του ρυθμό ψυχοσωματικής αναπτύξεως. Η άκαιρη ενημέρωση, και μάλιστα ενώπιον όλης της τάξεως, σε ηλικία, κατά την οποία δεν έχει γεννηθεί μέσα του η απορία περί της γενετησίας λειτουργίας, μπορεί να προκαλέσει μέσα του αισθήματα φόβου, αποστροφής, κακής περιεργείας, που ενδεχομένως οδηγήσουν στην αποϊεροποίηση μέσα στην άπλαστη και αθώα παιδική ψυχή του αυτής της ιερής και θαυμαστής λειτουργίας της ζωής. Κατ’ εξοχήν αρμόδιοι για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους, και μάλιστα κατά την νηπιακή ηλικία, είναι μόνον οι γονείς τους, οι οποίοι διαισθάνονται πότε και πώς να μιλήσουν σε κάθε παιδί τους ιδιαιτέρως, αναλόγως της ιδιοσυγκρασίας του. Οι ελάχιστες θλιβερές εξαιρέσεις γονέων, οι οποίοι κακομεταχειρίζονται ή αμελούν τα παιδιά τους, δεν μπορεί να αποτελέσουν κριτήριο για την επιβολή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως στα σχολεία, και μάλιστα στα νηπιαγωγεία.