Όσον αφορά τη φράση “ανά κλάδο” σχετικά με την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση, καθώς δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Έτσι, για άλλη μια φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι). Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία.
Ζητάμε "καθαρούς πίνακες" με βάση το πτυχίο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61, ΠΕ71 στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ και την προσμέτρηση της συνολικής προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε αυτούς τους πίνακες.
Όσον αφορά τη φράση “ανά κλάδο” σχετικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση, καθώς δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Έτσι, για άλλη μια φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι). Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στα δημόσια ελληνικά σχολεία. Ζητάμε "καθαρούς πίνακες" με βάση το πτυχίο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61, ΠΕ71 στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ και την προσμέτρηση της συνολικής προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε αυτούς τους πίνακες.