Σχετικά με την προσθήκη της φράση “ανά κλάδο” για την προσμέτρηση της
εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας είναι απαραίτητη η αναδιατύπωση, καθώς δεν προβλέπει
τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην
Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μια φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν
αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61
(νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι).
Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που έχουν ξεπεράσει αυτούς τους μήνες.
Ζητάμε "καθαρούς πίνακες" με βάση το πτυχίο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61, ΠΕ71 στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ και την προσμέτρηση της συνολικής προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε αυτούς τους πίνακες.
Σχετικά με την προσθήκη της φράση “ανά κλάδο” για την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας είναι απαραίτητη η αναδιατύπωση, καθώς δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μια φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι). Ακόμη, εξακολουθεί να υπάρχει το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, γεγονός που απαξιώνει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που έχουν ξεπεράσει αυτούς τους μήνες. Ζητάμε "καθαρούς πίνακες" με βάση το πτυχίο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61, ΠΕ71 στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ και την προσμέτρηση της συνολικής προϋπηρεσίας που αποκτήθηκε σε αυτούς τους πίνακες.