Είναι τόσα τα προβλήματα των νηπιαγωγείων σήμερα (στέγαση σε άθλιες συνθήκες, έλλειψη τήρησης προδιαγραφών ασφαλείας, έλλειψη αυλών) που το τελευταίο που θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας τη στιγμή που δεν είμαστε σε θέση να μιλήσουμε σωστά την ελληνική. Αντί λοιπόν να ενισχύουμε αυτή φορτώνουμε τα παιδιά με μια επιπλέον γλώσσα.
Συμπληρωματικά, μήπως έχει ερωτηθεί κανένας ειδικός επί του θέματος αν μια τέτοια ενέργεια θα ήταν σκόπιμη και από τι τελικά έχουν ανάγκη τα νηπιαγωγεία σήμερα, ή μήπως έχουν διεξαχθεί έρευνες σχετικά με τον αν μια επιπλέον ξένη γλώσσα θα πετύχει όσα το Υπουργείο Παιδείας ισχυρίζεται;
Επιπροσθέτως, οι απόφοιτοι της αγγλικής φιλολογίας δεν είναι εφοδιασμένοι με τις απαραίτητες γνώσεις που αφορούν τα παιδιά (τη διδακτική, το τρόπο που οικοδομείται η γνώση, τις ιδιαιτερότητες του παιδιού).
Αξίζει ακόμη να αναφερθεί το ιδιαίτερα φορτωμένο πρόγραμμα των παιδιών που αντί να βρούμε τρόπους προς την ελάφρυνση αυτού, το ενισχύουμε ακόμη περισσότερο!
Είναι τόσα τα προβλήματα των νηπιαγωγείων σήμερα (στέγαση σε άθλιες συνθήκες, έλλειψη τήρησης προδιαγραφών ασφαλείας, έλλειψη αυλών) που το τελευταίο που θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας τη στιγμή που δεν είμαστε σε θέση να μιλήσουμε σωστά την ελληνική. Αντί λοιπόν να ενισχύουμε αυτή φορτώνουμε τα παιδιά με μια επιπλέον γλώσσα. Συμπληρωματικά, μήπως έχει ερωτηθεί κανένας ειδικός επί του θέματος αν μια τέτοια ενέργεια θα ήταν σκόπιμη και από τι τελικά έχουν ανάγκη τα νηπιαγωγεία σήμερα, ή μήπως έχουν διεξαχθεί έρευνες σχετικά με τον αν μια επιπλέον ξένη γλώσσα θα πετύχει όσα το Υπουργείο Παιδείας ισχυρίζεται; Επιπροσθέτως, οι απόφοιτοι της αγγλικής φιλολογίας δεν είναι εφοδιασμένοι με τις απαραίτητες γνώσεις που αφορούν τα παιδιά (τη διδακτική, το τρόπο που οικοδομείται η γνώση, τις ιδιαιτερότητες του παιδιού). Αξίζει ακόμη να αναφερθεί το ιδιαίτερα φορτωμένο πρόγραμμα των παιδιών που αντί να βρούμε τρόπους προς την ελάφρυνση αυτού, το ενισχύουμε ακόμη περισσότερο!