Θεωρώ πως η κίνηση αυτή θα προκαλέσει προβλήματα παρά θα κάνει καλό. Τα παιδιά ειδικά στην προσχολική ηλικία χρειάζονται ξεγνοιασιά κάτι που δε μπορούν να έχουν όταν το πρόγραμμά τους είναι υπερφορτωμένο με πολλές πληροφορίες. Πιο ειδικά, τα παιδιά στο νηπιαγωγείο δεν είναι έτοιμα να διδαχτούν με κάποιο τρόπο την αγγλική γλώσσα. Χρειάζονται πρωτίστως γλωσσικά ερεθίσματα της ελληνικής γλώσσας με την οποία θα μεγαλώσουν και την οποία θα χρησιμοποιήσουν στην καθημερινή τους ζωή. Πραγματικά δεν υπάρχει άμεση ανάγκη για εκμάθηση της αγγλικής αφού πια όλοι μας έχουμε ερεθίσματα της παντού στην καθημερινότητα μας. Αυτά τα ερεθίσματα κάνουν την εκμάθηση της εύκολη υπόθεση, επομένως τα παιδιά θα μπορούν πάντα να τα μάθουν και μάλιστα θα τα μάθουν εύκολα. Νομίζω πως πιο ουσιαστικό και αναγκαίο είναι να επενδυθεί ο χρόνος και η ενέργεια των αρμόδιων σε θέματα όπως η αποφόρτιση του σχολικού προγράμματος, με λιγότερες αλλά ουσιαστικότερες μορφές εκμάθησης και εκπαίδευσης.
Θεωρώ πως η κίνηση αυτή θα προκαλέσει προβλήματα παρά θα κάνει καλό. Τα παιδιά ειδικά στην προσχολική ηλικία χρειάζονται ξεγνοιασιά κάτι που δε μπορούν να έχουν όταν το πρόγραμμά τους είναι υπερφορτωμένο με πολλές πληροφορίες. Πιο ειδικά, τα παιδιά στο νηπιαγωγείο δεν είναι έτοιμα να διδαχτούν με κάποιο τρόπο την αγγλική γλώσσα. Χρειάζονται πρωτίστως γλωσσικά ερεθίσματα της ελληνικής γλώσσας με την οποία θα μεγαλώσουν και την οποία θα χρησιμοποιήσουν στην καθημερινή τους ζωή. Πραγματικά δεν υπάρχει άμεση ανάγκη για εκμάθηση της αγγλικής αφού πια όλοι μας έχουμε ερεθίσματα της παντού στην καθημερινότητα μας. Αυτά τα ερεθίσματα κάνουν την εκμάθηση της εύκολη υπόθεση, επομένως τα παιδιά θα μπορούν πάντα να τα μάθουν και μάλιστα θα τα μάθουν εύκολα. Νομίζω πως πιο ουσιαστικό και αναγκαίο είναι να επενδυθεί ο χρόνος και η ενέργεια των αρμόδιων σε θέματα όπως η αποφόρτιση του σχολικού προγράμματος, με λιγότερες αλλά ουσιαστικότερες μορφές εκμάθησης και εκπαίδευσης.