Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Μπινόπουλος | 5 Μαΐου 2020, 17:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του ελάχιστου αριθμού μαθητών τόσο στα νηπιαγωγεία όσο και στα δημοτικά δεν είναι προς όφελος των παιδιών και αποτελεί ιδιαιτέρως άστοχη ενέργεια σε περίοδο πανδημίας που η κοινωνική αποστασιοποίηση επιβάλλεται. Μία τέτοια ρύθμιση θα δυσχεράνει το εκπαιδευτικό έργο και θα οδηγήσει σε μαζική αποχώρηση άξιων αναπληρωτών από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ειδικά σε ό,τι αφορά τα δημοτικά, θα θέλαμε να ενημερώσουμε την κυρία υπουργό ότι πολλά από τα σχολεία της περιοχής είναι 12θέσια με 2 τμήματα ανά τάξη τα οποία κατά τεκμήριο έχουν από 16 έως 22 παιδιά. Αν ισχύσει η ρύθμιση για ελάχιστο αριθμό μαθητών ίσο με 20, πολλά παιδιά θα αναγκαστούν να αλλάξουν σχολική μονάδα με σημαντικές αρνητικές συνέπειες στον οικογενειακό προγραμματισμό, αλλά και την ψυχική ισορροπία των παιδιών μας που θα αναγκαστούν να απομακρυνθούν από τους φίλους τους και το σχολικό περιβάλλον που έχουν συνηθίσει. Η έως τώρα εμπειρία μας λέει ότι σε πολλά από τα σχολεία είναι πιο αναγκαία από ποτέ η παράλληλη στήριξη και η ενίσχυση με προσωπικό ειδικής αγωγής, συνεπώς η περαιτέρω αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα θα είναι ένα επιπλέον πλήγμα τόσο για τα παιδιά που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής προσέγγισης όσο και για τη διατήρηση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος σε ικανοποιητικά επίπεδα για τα υπόλοιπα παιδιά. Ως συνέπεια των ανωτέρω, επαναλαμβάνουμε τη θέση μας πως το νομοσχέδιο θα πρέπει να αποσυρθεί σε μέλλοντα χρόνο. Είναι πολλά και σημαντικά τα θέματα τα οποία ως γονείς (άμεσα ενδιαφερόμενοι) θέλουμε να συζητήσουμε εκτενώς με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς των Καθηγητών, των Ειδικών Επιστημόνων και άλλων παραγόντων και να έχουμε έτσι τη δυνατότητα να κατανοήσουμε και να τοποθετηθούμε για το καλύτερο αποτέλεσμα πρός όφελος όλων μας. Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 3ου ΔΣ Αθήνας